M.Mantel

Ik had met dit bedrijf een zeer slechte ervaring. Ik kocht een magnum wijnkist. De onderkant van de kist was gebarsten en er ontbraken allerlei spijkers, zodat de onderkant aan een zijde los zat en... Ik had met dit bedrijf een zeer slechte ervaring. Ik kocht een magnum wijnkist. De onderkant van de kist was gebarsten en er ontbraken allerlei spijkers, zodat de onderkant aan een zijde los zat en enigszins krom was

Nee.

Lijkt me duidelijk. Zorg dat wat je levert in orde is.

Leo, GoedeRaad

Super ervaring! Snel, klantgericht en goed communicerend. Zeker toen het met het afleveren tegen zat.

Vriendelijkheid en accurate communicatie

M.Langbroek

Hele snelle levering en niet te duur.

adriaan bakker

Prima snelle service, goed verpakte luxe wijnkist voor een uiterst goede prijs

De site ziet er goed uit en laat zich goed doorzoeken. Snelle service.

Bob Hermanns

Product dat ik besteld had bleek niet op voorraad. Werd redelijk snel gebeld en er werd een oplossing aangeboden door een ander product voor dezelfde prijs aan te bieden.

Zeer goede communicatie en service

Leveringstijd kan sneller.

Ilse Hummeling

Vlotte service

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Kruit

Mijn bestelling is goed gegaan.

snelle levering

geen idee

Martin

Ruim assortiment, eenvoudig bestelproces en snelle en adequate levering.

Ruim assortiment, eenvoudig bestelproces en snelle en adequate levering.

Hoendiep Café

Top! Levering in slechts 1 dag. Latje van het wijnrek was iets te kort en zat daarom los. Na één telefoontje werd een nieuw latje opgestuurd, die ik wederom in 1 dag had ontvangen. Zeer vriendelijke... Top! Levering in slechts 1 dag. Latje van het wijnrek was iets te kort en zat daarom los. Na één telefoontje werd een nieuw latje opgestuurd, die ik wederom in 1 dag had ontvangen. Zeer vriendelijke service en een mooi artikel ontvangen.

Goede service

Diarto

Bij mijn bestelling is er blijkbaar iets mis gegaan met mijn adresgegevens omdat mijn huisnummer niet op het pakket terecht was gekomen. Ik ben zeer professioneel door Mario geholpen. Hij heeft mij... Bij mijn bestelling is er blijkbaar iets mis gegaan met mijn adresgegevens omdat mijn huisnummer niet op het pakket terecht was gekomen. Ik ben zeer professioneel door Mario geholpen. Hij heeft mij meerdere keren gebeld, in eerste instantie om het probleem aan te kaarten en later ook om te bevestigen dat ik inderdaad het pakket had ontvangen. Dat vind ik pas service!

Zeer goede dienstverlening en klantgerichtheid.