T.

Goed. Eenvoudig online besteld. Voor de zekerheid nog gebeld of snelle levering mogelijk was. Dat was het geval. Ik werd heel vriendelijk behandeld.

Telefonisch goed bereikbaar

Nee

Garage Dekker - De Weere

Via internet en telefonisch contact gehad, in verband met een ander gewenste leverdatum. Erg vriendelijk behandeld. Geschenk niet voor mijzelf, maar ontvanger was erg enthousiast.

Tijdens het telefonisch contact bood de verkoper aan de door mij opgegeven tekst op een mooi kaartje toe te voegen. Dit vond ik erg aardig. Ook was het mogelijk een andere leverdatum te bespreken.

nvt

Yvonne Kipp Beachclub Copacabana

Ik had op een heel kort termijn een cadeau nodig en na telefonisch contact, werd het echt a la minute voor mij in orde gemaakt. Een hele dikke vette tien. Ging om de Boetenbonte picknick rugzak.... Ik had op een heel kort termijn een cadeau nodig en na telefonisch contact, werd het echt a la minute voor mij in orde gemaakt. Een hele dikke vette tien. Ging om de Boetenbonte picknick rugzak. Kreeg achteraf ook mog een mail met de bevestiging dat het onderweg was en een hele fijne bruiloft. Superlief en dat bij een bestelling van 1 product. Volgende dag in huis.

Mvg,
Yvonne Kipp

Yeap, zie boven

Nope

P.J. Hulsebos

Niets op aan te merken. Enige puntje is het registratieproces. Men wordt geacht een password op te geven dat tot mijn stomme verbazing zichtbaar in een mail wordt bevestigd. Sommige mensen gebruiken... Niets op aan te merken. Enige puntje is het registratieproces. Men wordt geacht een password op te geven dat tot mijn stomme verbazing zichtbaar in een mail wordt bevestigd. Sommige mensen gebruiken een password, al dan niet verstandig, voor meerdere doeleinden. Ergo, privacy kan in het geding zijn.

Diversiteit van het aanbod

Geen, was pas eerste ervaring

Yvonne Kipp Beachclub Copacabana

Mvg,
Yvonne Kipp

Yeap, zie boven

Nope

Schouten

Mijn ervaring met Wijnengeschenken.nl is dat het goed zaken doen is, snelle levering en adequate informatieverstrekking.

Er wordt goed gereageerd op vragen per email, maar bovenal is de bezorginformatie van de zijde van de pakketdienst DPD een heel sterk punt.

Vond de informatie over mijn specifieke product aan de magere kant, heb hiervoor andere sites geraadpleegd.

Mandemaker

Netjes met opsturen. Maar niet kunnen vinden om retour te zenden

Reageren om een mail als je retour wil zenden

laurent coolens trouwbox

Ik had iets verkeerd gekocht. ik kreeg direct een telefoon na mijn bericht over aankoop het verkeerde product.
ik werd direct geholpen en mocht het product weersturen en het juiste product bestellen.

sterke klantvriendelijkheid.

Mv. R.J.Slot

Dit was mijn eerste ervaring en is duidelijk en goed!

Bij tel.contact duidelijk heid over het product en de kosten van eventueel ook oversea transport(geen gebruik van gemaakt)

Ploem

Had graag gezien dat bestelling meteen de volgende morgen had plaats gevonden.

Communicatie

Levering versnellen

Reactie Wijnengeschenken.nl:

Beste Mevrouw Ploem,
Beste Mevrouw Ploem,
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw bestelling. Wij doen ons best om uw bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Echter komt de koerier de pakketten dagelijks tussen 15:00 en 16:00 ophalen. Dit betekent dat uw geschenk, welke rond 17:00 besteld is, een dag later werd opgehaald. Hierdoor werd het pakket een dag later aangeboden.
Om dit niet nogmaals te laten gebeuren willen wij u een tip geven: Voor spoedbestellingen kunnen we wellicht telefonisch tot een passende oplossing komen.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
www.WijnenGeschenken.nl