Willem

Leuke producten, snelle levering.

Ik was vergeten mijn huisnummer op te geven bij mijn bestelling en daar werd keurig op nagebeld. Andere bedrijven sturen dan gewoon niets. Heel positief!

Het viel me op dat ik twee verschillende productbeschrijvingen kreeg op dezelfde URL. Ook was de doos een beetje beschadigd en dat is toch niet leuk als je een cadeautje geeft.

Roos Pompe

Ik had wijnkistjes besteld met een nietdeksel. Deze hebben een specifieke vorm en afmeting. Ik kreeg wijnkistjes geleverd met een schuifdeksel. Die zijn zelfs duurder, maar kon ik niet gebruiken. Na... Ik had wijnkistjes besteld met een nietdeksel. Deze hebben een specifieke vorm en afmeting. Ik kreeg wijnkistjes geleverd met een schuifdeksel. Die zijn zelfs duurder, maar kon ik niet gebruiken. Na een telefoontje was de zending snel en kosteloos omgeruild. Prettig contact en goede service, ik ben heel tevreden!

Overzichtelijke website en betaalbare prijzen. Prettig gesprek en goede service bij telefonisch contact.

E. Raspe

Prima producten en snelle levering.

Vriendelijk en adequaat.

i. van der Sluis

Te eerste een ander product, wel tegen dezelfde prijs.
Maar een dag later de order verzonden ivm ander product
Daardoor ipv vrijdag pas maandag geleverd

Een andere koeriersdienst nemen die wel op zaterdag werkt

Bergmans BV

Prima overzichtelijke webshop, betaal en levering condities zijn duidelijk.

Bestelling bevestiging mailtje oogt een beetje rommelig, verschillende lettertypes en opmaak kan naar mijn mening iets beter.

Chantal van den heuvel / Geluk22

Snelle levering, alleen deksel van de wijnkist vond ik niet mooi aansluiten op de kist. Veel te dun vergeleken met het kistje. Verder super knappe service alleen dubbele verzendkosten moeten betalen... Snelle levering, alleen deksel van de wijnkist vond ik niet mooi aansluiten op de kist. Veel te dun vergeleken met het kistje. Verder super knappe service alleen dubbele verzendkosten moeten betalen omdat ik waarschijnlijk niet goed had toegevoegd aan me winkelwagen maar wel het in 1 pakket ontvangen. Beetje overbodige betaling.

Site mag overzichtelijker

Bosma

Prima, prima

Meer witte wijn, geen chardonnay

Ellen

Makkelijke site en snelle levering

Peeters Ronald

Snel en goed verpakt geleverd

niet te duur, snel en goed verpakt

aloserij

Eerste keer jammer dat niet duidelijk is wanneer geleverd wordt