Aimée Puts/In2BizNiz

Leuke trendy wijnkist snel gevonden op jullie site waar ik via Google op terecht kwam. Makkelijk en duidelijk proces van bestellen. Jullie hebben me verrast met de snelle levering. De volgende dag... Leuke trendy wijnkist snel gevonden op jullie site waar ik via Google op terecht kwam. Makkelijk en duidelijk proces van bestellen. Jullie hebben me verrast met de snelle levering. De volgende dag s avonds (ik had jullie pas een dag later verwacht en dat was ook al prima) werd de twee wijnkistjes al bezorgd, omdat degene die ze bracht toch in de buurt was. Dat noem ik klantgerichtheid en vind ik top! Dankjewel

Net even iets meer doen om blije klanten te maken

René

Het wijngeschenk dat ik stuurde, was behoorlijk lang onderweg (duurde ongeveer een week voor het arriveerde). Op een vraag (over verzending naar het buitenland) die ik een week geleden stuurde via... Het wijngeschenk dat ik stuurde, was behoorlijk lang onderweg (duurde ongeveer een week voor het arriveerde). Op een vraag (over verzending naar het buitenland) die ik een week geleden stuurde via de mail heb ik nog steeds geen antwoord gekregen.

Duidelijke website, eenvoudige bestelling.

Wellicht heeft het met de kerstdagen te maken, maar ik vond dat de verzending vrij lang heeft geduurd (6 dagen). Bovendien vind ik het onhandig dat het geschenk (dat ik direct naar de ontvanger heb... Wellicht heeft het met de kerstdagen te maken, maar ik vond dat de verzending vrij lang heeft geduurd (6 dagen). Bovendien vind ik het onhandig dat het geschenk (dat ik direct naar de ontvanger heb laten sturen) is afgegeven bij een speelgoedwinkel 1,5 kilomter verder, ipv bijvoorbeeld bij de buren. Tot slot vind ik het vervelend dat ik nog steeds geen antwoord heb ontvangen op mijn vraag over verzending naar het buitenland (een week geleden gemaild).

va Laarhoven

lage prijs en goed assortiment

weet niet

Sofie Van Crombrugge

Supersnelle levering, ondanks de kerstdrukte.

Mooi assortiment

Geen verzendbevestiging ontvangen.
Zou handiger zijn zodat de klant de zending kan volgen.

Grard Wijnen Consultancy

Prima product(en), goede vindbaarheid op Google, wat mankementen op de website

Product(en), goede content, goede fulfilmentmogelijkheden, goede vindbaarheid

Na een afgebroken iDeal betaling op mijn mobiel was het onmogelijk om nogmaals af te rekenen. Daarna op laptop verder moeten gaan.
Afzender van email statusupdates was 'leeg', dit zou naam van...
Afzender van email statusupdates was 'leeg', dit zou naam van bedrijf moeten zijn.
Ik las ergens over verzendkosten van rond de 12 euro. Dat is niet meer van deze tijd (ongeacht de hoeveelheid producten). Dit zal afschrikken en zorgen voor een lagere conversie.

Timo

Top bedrijf en snelle service!

Levering, service

Visueel hoe iets wordt opgestuurd

Huttinga bv

Snel en keurig verpakt geleverd

Sofie De Maesschalck

Snelle levering en m'n bestelde producten waren in perfecte staat.

Het is duidelijk welke prijs je zal betalen.
Juiste info bij de producten.
Goede afbeeldingen.

HealthCare Auditing

Ik ben prima geholpen.

Heel klantvriendelijk, denken mee

Carine Hooft

Vlotte levering en een tevreden klant!!

(vorig jaar ook besteld
, doch om rare reden nooit aangekomen!!)

uitgebreide keus en goed voor toekomstige wensen!!