7.6/10
6.8/10
7.8/10
7.8/10
7.2/10

Ben tevreden met de bestelling, echter jammer dat het product in een verpakking zit waarop staat wat er in zit.
Degene aan wie ik het cadeau wilde geven heeft het aangepakt van de postbezorger echter het is dus geen verrassing meer.

Snelle levertijd

verpakking zonder opschrift van wat er in zit

Feijts

Correct en snelle levering

nvt

Erik

Heel goede ervaring met de bestelling en levering van het product. Er was wat mis gegaan met het transport ondanks de zorgvuldige verpakking. Met enkel het sturen van een mail met een tweetal foto's... Heel goede ervaring met de bestelling en levering van het product. Er was wat mis gegaan met het transport ondanks de zorgvuldige verpakking. Met enkel het sturen van een mail met een tweetal foto's hadden we binnen een week een nieuw exemplaar (dus deze is direct na het ontvangen en beoordelen van de mail verstuurd).

Nu 100% blij met het product en ook met de aftersales.

Duidelijke site en snelle bestelprocedure. Via de mail goede informatie over de levering en afhandeling.

Mijn product in goede staat mogen ontvangen. Kleine opmerking eventueel ter verbetering. Het product zou binnen 5 werkdagen verzonden worden. Wanneer verzonden zou een verzendbevestiging verstuurd... Mijn product in goede staat mogen ontvangen. Kleine opmerking eventueel ter verbetering. Het product zou binnen 5 werkdagen verzonden worden. Wanneer verzonden zou een verzendbevestiging verstuurd worden. Deze is nooit gekomen, waardoor ik mij afvroeg of het op tijd zou komen. Product uiteindelijk wel na 6 dagen netjes ontvangen.

Erg goed. De bestelling werd heel snel bezorgd. Nadat ik had geklaagd over een scheur in de wereldkaart, kreeg ik direct een nieuwe opgestuurd. Topservice.

Ok

Levering specifiëren met track & trace; heden zonder enige info geleverd; gezien wij werkende mensen zijn konden wij dus niet inschatten wanneer pakket komt.

Edith

Snelle levering na bestelling, keurig verpakt

zie eerste vraag

Jammer genoeg stond er nergens een indicatie van de verzendtijd. Pakketje kwam dus veel later dan verwacht. Ook zou er een verzendvevestiging komen, echter nooit ontvangen. Het pakketje was er... Jammer genoeg stond er nergens een indicatie van de verzendtijd. Pakketje kwam dus veel later dan verwacht. Ook zou er een verzendvevestiging komen, echter nooit ontvangen. Het pakketje was er opeens, zonder de mogelijkheid deze te volgen via track en trace.

Ruime keuze

Het proces van levering en de informatievoorziening hier omheen.

Matige ervaring.

Producten zijn netjes verpakt

Als iets niet op voorraad is, graag weergeven. Niet dat ik de bestelling binnen krijg en er zelf over moet emailen dat er bepaalde dingen niet bij de bestelling zitten en het achteraf pas hoor.

Jade

Niet zo goed, aangezien alles vergeten werd bij mijn bestelling en als er iets niet geleverd kan worden, daar niks over communiceren terwijl er wel betaald is.