7.6/10
7.8/10
7.2/10

Zeer goed

Snelle levering.Goede kwaliteit kaarten

Late bezorging mooi product.

mooi product

Langere levertijd aangeven.

G&L

Normaal: gewoon besteld en op tijd geleverd, zoals je ook mag verwachten

nee

Er is geleverd wat we besteld hebben, maar er zijn wel verbeterpunten.

Toen we mailden bij onduidelijkheid, kwam er vlot antwoord.

-We hebben een afdruk op hout. Het voorbeeld is 3 planken, maar omdat we een groter formaat hebben zijn dit er tien. Dit kan duidelijker op de site.
-De wereldkaart is niet mooi over het vlak...
-De wereldkaart is niet mooi over het vlak verdeeld. Boven de noordpool is nog een hele lege plank, waardoor een afgeplatte indruk ontstaat.
-Duidelijkere communicatie: we moesten mailen om te horen dat de levertijd op grotere stukken geen vijf werkdagen is.
-We hebben geen verzendbericht onvangen en wisten niet wanneer we het pakket konden verwachten.
-Bij aflevering is deze bij de buren afgeven, maar zonder bericht aan ons, waardoor we niet wisten dat er een pakket bij de buren stond.
-Verpakking: enkele planken zijn verschoven, waarschijnlijk tijdens transport. Deze heb ik zelf gerepareerd.
-Ik had graag met credit card willen betalen.

De communicative was goed en de bestselling was prima in orde.

Heel veel keus.

Op de site stond niets over vaderdagkorting, maar na het sturen van een mail werd het snel gecorrigeerd en kreeg ik evengoed mijn korting. Heel netjes.

Nadine

Redelijk ik was wat teleurgesteld in de kwaliteit van de poster en ook het bestelproces verliep niet geheel soepel

Ruim assortiment

De kwaliteit van de opdruk viel tegen en ik heb geen bestellingsbevestiging gehad waardoor ik nogmaals heb moeten bellen of mijn order wel doorgekomen was.

Erik

Matig, levering van een wereldkaart die gespiegeld is.

Nee

Leveren wat beloofd wordt

Goede service, kaarten op top kwaliteit.

Snelle levering! 3 dagen voor de verwachtte leverdatum was ons schilderij al binnen! En erg mooi! Goed zichtbaar op de website wat we konden verwachten!