7.6/10
7.8/10
7.8/10
7.2/10

de vries

Ondanks de feestdagen een vlotte service

Vlotte service, ruim aanbod

Meedelen als het product verzonden is

Prima webshop, veel leuke kaarten. Wel een kleine vertraging in de levering, maar die werd snel opgelost.

1 telefoontje was genoeg om het probleem met de levering op te lossen.

Zoals gezegd, ging de levering fout, en moest ik bellen voor het opgelost was. Dat voorkomen zou natuurlijk beter zijn

Slecht

snel aan telefoon geholpen

zorg dat alles geleverd wordt

Lien Robyn

Super!

De levering is op tijd!

Monica Muilwijk

Top. Snelle levering. Ruime keuze.

Mooie site. Veel info. Duidelijk. Leuke keuze.

Tip :misschien melden waarmee de planken- kaart kunt bewerken Zodat hij buiten kan hangen. Welk product te gebruiken om te beschermen dus. Geen idee.

Besteld op 11 dec en vandaag op 26 dec 17 nog altijd niet toegekomen. Prachtige service?!!!!!

Ik heb een product gekocht en thuis laten bestellen.

Goede prijs, mooi product en tijdig geleverd.

Ik heb GEEN mail gekregen over de datum van aankomst, of enige indicatie via welk media dan ook. Om de leverdatum te weten te komen heb ik het bedrijf moeten bellen en daar moeten vragen.
Ook...
Ook heb ik GEEN bevestigingsmail ontvangen.

Bestellen van een wereldbol, na bestelling bleek er tijdelijk een tekort te zijn. Hiervan werd ik pas op de hoogte gebracht na zelf te mailen.

Spontane communicatie of het onbeschikbaar zijn van een item in plaats van hier zelf voor te moeten mailen

Jeanny

Ik heb nog steeds niets ontvangen !