7.6/10
7.8/10
7.8/10
7.2/10

Positief

Info op site is duidelijk. Levering was snel en kaart zat goed verpakt in koker met bubbeltjesplastic.

Mooie wereldkaart en vlotte bezorging. Jammer dat de vlaggetjes om bezochte landen aan te geven niet voorradig waren.

Mijn ervaring met u bedrijf is mijn niet zo goed bevallen. Ten eerste kreeg ik geen mail over de bezorging, gelukkig was ik thuis toen het werd bezorgt. Ten tweede zitten de vlaggetjes er niet bij... Mijn ervaring met u bedrijf is mijn niet zo goed bevallen. Ten eerste kreeg ik geen mail over de bezorging, gelukkig was ik thuis toen het werd bezorgt. Ten tweede zitten de vlaggetjes er niet bij en daart wel €8,95 voor betaald. Gebeld met jullie en er werd mij verteld dat ze niet leverbaar zijn en het wel maanden kan duren voor dat ze misschien binnen komen. Dit was volgens mij ook al bekend toen ik het bestelde denk ik. Er zat ook geen briefje bij dat ze niet leverbaar waren.

Nee

Ga u voorraad beter beheren en licht de klanten beter in .

Prima ervaring. Het bestellen en regelen ging makkelijk. Helaas is het pakket wel bezorgd op het factuuradres en niet op het verzendadres. Hierdoor hebben we zelf nog moeten slepen om de wereldkaart... Prima ervaring. Het bestellen en regelen ging makkelijk. Helaas is het pakket wel bezorgd op het factuuradres en niet op het verzendadres. Hierdoor hebben we zelf nog moeten slepen om de wereldkaart op de juiste plek te krijgen. Verder prima.

Het is een mooie kaart, stevig verpakt en makkelijk te monteren.

Zorg dat het pakket op de juiste plek bezorgd wordt. Dat scheelt gedoe en verwarring.

Goede ervaring!

Joanne Parinussa

Prima!

NB: bij after sales een 1 ingevuld, omdat ik hier geen oordeel over heb, maar kon 'm niet leeg laten.

- Gebruikersgemak: Gemakkelijk kiezen en bestellen.
- Order wordt netjes verwerkt en je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status van je order.
- Groot assortiment, ruime keuze.

Keuze in kleur vlaggetjes (eventueel tegen meerprijs, had ik er graag voor willen betalen). Nu krijg je vlaggetjes in alle kleuren van de regenboog, had graag ook een optie willen zien waarbij je... Keuze in kleur vlaggetjes (eventueel tegen meerprijs, had ik er graag voor willen betalen). Nu krijg je vlaggetjes in alle kleuren van de regenboog, had graag ook een optie willen zien waarbij je kunt kiezen voor één specifieke kleur (wit of rood bijv.).

Ook waren er wat (kleine) problemen/ fouten vanuit DHL bij de aflevering wat ik erg vervelend vond. Namelijk: Geen melding/ mail o.i.d. vooraf ontvangen wanneer de eerste afleverpoging zou zijn. Deze dus gemist. En bij de eerste afleverpoging geen briefje in de bus gedaan wanneer tweede afleverpoging zou zijn.. Ook geen mail ontvangen met melding mislukte afleverpoging.. Waardoor ik niet wist wanneer de tweede afleverpoging zou zijn en dus tweemaal de beste man van DHL heb gemist. Met als gevolg dat ik uiteindelijk het pakketje zelf heb moeten ophalen bij een depot (waar ik ruim een uur -heen en terug- voor heb moeten fietsen om te kunnen komen). En daar betaal je dan verzendkosten voor. Terwijl ik eerlijk waar altijd thuisblijf om een pakketje aan te kunnen nemen wanneer ik weet wanneer deze wordt afgeleverd!
Maar de fout lag daar bij DHL. Ik ben persoonlijk ook niet echt een fan van DHL, lieverPostNL. (--> kunnen jullie verder niets aan doen, maar wilde het wel gezegd hebben. Dit deelt namelijk ook zeker mee in het totaalplaatje qua ervaring.. was dit namelijk wel naar behoren gegaan, dan was mijn eindoordeel zeker hoger geweest.)

Pieter Janssens

Uitzoeken bestellen en leveren en dat zonder problemen.

Duidelijke site met heldere keuzes

Hoe het behang geleverd wordt (1 rol zo en zo lang of 3 rollen)

Erika Mazzoleni

We hebben een canvasdoek (wereldkaart) besteld in de grootste maat (150 cm x 200 cm) en het resultaat is bovenverwachting. We zijn heel tevreden! Fijn van dit bedrijf is dat ze makkelijk telefonisch... We hebben een canvasdoek (wereldkaart) besteld in de grootste maat (150 cm x 200 cm) en het resultaat is bovenverwachting. We zijn heel tevreden! Fijn van dit bedrijf is dat ze makkelijk telefonisch bereikbaar zijn. Toen we lieten weten dat wij niet thuis zouden zijn op de voorgestelde bezorgtijd, werden we direct door de koerier benaderd. Heel netjes!
We zijn uiterst enthousiast over de site, de service, het product en de aflevering.