7.6/10
7.8/10
7.8/10
7.2/10

Jefta Bos

Erg goeie kwaliteit canvas. Had een lagere verwachting maar die is echt over troffen.

Goeie service begin tot eind van klantenreis.

Pakket verzend bericht er uit sturen had deze niet ontvangen.

Elize

Snelle levering en de wereldbol was mooi.

Veel goedkoper dan elders, ik heb de wereldbol van kurk gekocht van 25 cm.

Tijdens mijn zoektocht via Google kon ik jullie niet zo snel meer vinden.

Een online bestelling geplaatst waarbij het afleveradres niet werd geaccepteerd. Na telefonisch contact is dit snel duidelijk geworden en heb ik opnieuw kunnen bestellen

prettig telefonisch contact

nog niet

Goed. Jammer genoeg was de levering ietsje rommelig waarschijnlijk omdat ik vragen had gesteld die niet in het bestelformulier waren vermeld, zoals het zelf afhalen van het bestelde artikel en dat... Goed. Jammer genoeg was de levering ietsje rommelig waarschijnlijk omdat ik vragen had gesteld die niet in het bestelformulier waren vermeld, zoals het zelf afhalen van het bestelde artikel en dat tijdens de afhandeling het afleveradres is veranderd.

Voldoende keus

Meer aandacht besteden aan de afhandeling. Stuur geen Duitse of Franse mailtjes naar Nederlandse klanten

Duidelijke site
Tevreden over product

Klantgericht

De valentijnspromotie die bovenaan de pagina stond werd niet automatisch van mijn bestelling getrokken. Ik betaalde het normale bedrag

Alles prima

Alles prima

Richard Buining

Ik heb een wereldkaart romantisch (Horizontale Houten planken) besteld en heb deze binnen een paar werkdagen ontvangen wat gewoon netjes is. Helaas is 1 plank niet juist vastgezet / losgegaan... Ik heb een wereldkaart romantisch (Horizontale Houten planken) besteld en heb deze binnen een paar werkdagen ontvangen wat gewoon netjes is. Helaas is 1 plank niet juist vastgezet / losgegaan waardoor deze iets uitsteekt. De vraag of hier iets aan te doen is, geeft wereldkaarten de reactie dat hout werkt, maar dat ik kan proberen dit voorzichtig vast te maken of de plank helemaal losmaken en opnieuw vastzetten. Niet iets wat ik zelf ga doen aangezien ik toch wel verwacht dat dit gewoon goed vastzit voor zo'n bedrag. Reactie op de eerste vraag per mail was snel, maar nu op de 2de mail volgt geen reactie meer. Al met al zijn het mooie producten maar of deze 'kleine' afwijking te maken heeft met het werken van het hout vraag ik me sterk af en wellicht was een andere oplossing in mijn ogen beter geweest. (vervangen van het product of eventueel aanbieden het namens het bedrijf opnieuw, beter vast te maken, had mij als consument toch een beter gevoel gegeven)

Snelle levering en goede kwaliteit.

Zeer snel reactie op vragen.

Mooi aanbod en goede kwaliteit

Klantvriendelijk