Natalie

Goede service en kwaliteit!

Goede service

Vragen naar m2 woonkamer in showroom. Onze 1e optie inzethaard was perfect passend in de huidige haard, maar veel te groot voor de ruimte.

Rob Jansrn

De service is zelfs na 7 jaar nog ongekend!

Onze vraag is adequaat behandeld en opgelost!

Stoken is een kunst!

Kootwijk

v van laar

Aanrader. Enorm servicegericht bedrijf waarbij alles draait om goed product leveren met de juiste ondersteuning. Reageerden snel, sympathiek en altijd met goede tips.

vriendelijk, professioneel, kundig, snel, goede prijs

teteringen

Claudia

Snelle reactie en goede service

Vooraf goed geïnformeerd. Ze denken goed mee en reageren op vragen zeer snel. Vriendelijke en vakkundige installateurs. Nadat ik belde dat ik over een dingetje niet tevreden was, zijn ze direct de... Vooraf goed geïnformeerd. Ze denken goed mee en reageren op vragen zeer snel. Vriendelijke en vakkundige installateurs. Nadat ik belde dat ik over een dingetje niet tevreden was, zijn ze direct de volgende dag gekomen om het op te lossen. Top!

Showroom in Alblasserdam is wat simpel in vergelijking met Mijdrecht. Om een goede indruk te krijgen van de mogelijkheden is Mijdrecht een betere showroom.

Frank lommers

Nieuwe gashaard gekocht

Kwaliteit en kennis

Niet

Nieuw-lekkerland

Warmtestore

Prachtige openhaard gekocht bij de warmte store, waar we bij een andere winkel niet goed werden geholpen was de terugkoppeling en de hulp van Martien bij de Warmtestore ver boven verwachting! Prachtige openhaard gekocht bij de warmte store, waar we bij een andere winkel niet goed werden geholpen was de terugkoppeling en de hulp van Martien bij de Warmtestore ver boven verwachting!
Nogmaals hartelijk dank!

Betrokkenheid van de verkoper!

Schiedam

Kees

Uitstekende uitleg, service en installatie.

Verkoper nam ruim de tijd voor ons bij meerdere afspraken. Communicatie tijdens het hele proces was prima en de installatie is gewoon uitstekend gedaan.

Filiaal Alblasserdam is wel wat klein en donker om echt als 'inspirerende showroom' te dienen, zeker als je bij een concurrent in een prachtige showroom geweest bent. De voorbeelden die in... Filiaal Alblasserdam is wel wat klein en donker om echt als 'inspirerende showroom' te dienen, zeker als je bij een concurrent in een prachtige showroom geweest bent. De voorbeelden die in Alblasserdam staan volstaan wel om een goed beeld te geven van wat mogelijk is.

Ntv

Fantastische service en heel mooi geïnstalleerd

Tijd voor ons genomen en goede installateur.

Tot nu toe niets

Almere

K.L. Compier

Netjes geholpen. Goede informatie ontvangen, en samen een mooi ontwerp gemaakt voor de ombouw. De haard met ombouw zijn inmiddels tot volle tevredenheid geplaatst.

Goede informatie verstrekking

Poortugaal

JW Neeleman

Zeer tevreden met advies en het plaatsten van onze kachel!

Goed advies en komen afspraken na

Elspeet