Fam van Vliet

Super fijn geholpen, verstand van zaken

Perfect geholpen, denken mee super fijn advies gehad.

Nvt

In welke plaats is de haard geïnstalleerd?

Rotterdam ( deze maand komt de haard)

Ries

Op zoek naar een haard en opbouw kwamen wij terecht bij Gerben van Warmtestore. Vakkundig en soepel kwam ons gewenste ontwerp tot stand en voor een prachtige prijs. Alles heel duidelijk en snel. De... Op zoek naar een haard en opbouw kwamen wij terecht bij Gerben van Warmtestore. Vakkundig en soepel kwam ons gewenste ontwerp tot stand en voor een prachtige prijs. Alles heel duidelijk en snel. De levering was vlot en de bouwer wat subliem. Heeft zeer netjes gewerkt, prachtige kanalen voor de elektriciteitsdraden gemaakt, prachtig weggewerkt. Er is vakwerk geleverd. Mooi, solide, ethisch. Een plaatje in ons nieuwe huis. De haard heeft een grote toegevoegde waarde en is duurzaam. Warmtestore is een echte aanrader!

Vakkundig. Snel. Transparant.

Geen.

Vreeland.

Mulders

In maart 22 goede voorlichting en gesprek gehad en alles perfect verlopen ,gemaakte afspraken correct en op tijd nagekomen en plaatsing van de Ivar 5 en aansluitingen super correct gedaan.

goede voorlichting

- kwaliteit

Geen gevonden

Wierden

Natalie

Goede service en kwaliteit!

Goede service

Vragen naar m2 woonkamer in showroom. Onze 1e optie inzethaard was perfect passend in de huidige haard, maar veel te groot voor de ruimte.

Woonkamer

Rob Jansrn

De service is zelfs na 7 jaar nog ongekend!

Onze vraag is adequaat behandeld en opgelost!

Stoken is een kunst!

Kootwijk

v van laar

Aanrader. Enorm servicegericht bedrijf waarbij alles draait om goed product leveren met de juiste ondersteuning. Reageerden snel, sympathiek en altijd met goede tips.

vriendelijk, professioneel, kundig, snel, goede prijs

teteringen

Claudia

Snelle reactie en goede service

Vooraf goed geïnformeerd. Ze denken goed mee en reageren op vragen zeer snel. Vriendelijke en vakkundige installateurs. Nadat ik belde dat ik over een dingetje niet tevreden was, zijn ze direct de... Vooraf goed geïnformeerd. Ze denken goed mee en reageren op vragen zeer snel. Vriendelijke en vakkundige installateurs. Nadat ik belde dat ik over een dingetje niet tevreden was, zijn ze direct de volgende dag gekomen om het op te lossen. Top!

Showroom in Alblasserdam is wat simpel in vergelijking met Mijdrecht. Om een goede indruk te krijgen van de mogelijkheden is Mijdrecht een betere showroom.

Woonkamer

Frank lommers

Nieuwe gashaard gekocht

Kwaliteit en kennis

Niet

Nieuw-lekkerland

Warmtestore

Prachtige openhaard gekocht bij de warmte store, waar we bij een andere winkel niet goed werden geholpen was de terugkoppeling en de hulp van Martien bij de Warmtestore ver boven verwachting! Prachtige openhaard gekocht bij de warmte store, waar we bij een andere winkel niet goed werden geholpen was de terugkoppeling en de hulp van Martien bij de Warmtestore ver boven verwachting!
Nogmaals hartelijk dank!

Betrokkenheid van de verkoper!

Schiedam