Snelheid van de levering
9.7/10
9.5/10

Johnny schimmel

Super ervaring vloer op tijd en netjes door fout transport nog een bos bloemen gekregen echt top

Hoang Nguyen

Per toeval op de site van Vloeren.nl gekomen. Stalen aangevraagd, volgende dag in huis.
Goede contactmogelijkheden via telefoon alsmede via whatsapp.
Gekozen vloer niet leverbaar echter...
Goede contactmogelijkheden via telefoon alsmede via whatsapp.
Gekozen vloer niet leverbaar echter met een goed alternatief gekomen.
Jesse en Emma denken goed mee met de klant.
Snelle bezorging en chauffeur neemt keurig voor aankomt nog telefonisch contact op.
Benieuwd als de vloer erin ligt.

Goede prijskwaliteit verhouding en deskundig advies via de LiveChat. Voor een goede vloer moet je hier zijn.

Merle

Heel blij met de super mooie vloer! perfecte service.

Super service en een prachtige vloer voor weinig geld

Dinie

Complimenten voor dit bedrijf, Wat vriendelijk en netjes.
Echt een aanrader.

luk

Vandaag gekeken op de site van vloeren.nl en even telefonisch contact opgenomen. vriendelijk geholpen aan de telefoon en veel te weten gekomen. door de goede service een mooie pvc vloer uitgekozen... Vandaag gekeken op de site van vloeren.nl en even telefonisch contact opgenomen. vriendelijk geholpen aan de telefoon en veel te weten gekomen. door de goede service een mooie pvc vloer uitgekozen en deze gelijk besteld.

peter de jong

Ik en mij vrouw hebben hier een prachtige houten visgraat vloer gekocht die we zelf gelegd hebben. wij zijn telefonisch super geholpen door Jesse en Emma. we kregen vakkundig uitleg over de... Ik en mij vrouw hebben hier een prachtige houten visgraat vloer gekocht die we zelf gelegd hebben. wij zijn telefonisch super geholpen door Jesse en Emma. we kregen vakkundig uitleg over de producten die op de site staan en wat voor ons de beste en mooiste oplossing zou zijn. wij raden dit bedrijf daarom ook zeker aan!!!!!!!

Snelle levering en goed hulp via de chat! Ontzettend mooie vloer ontvangen! Onwijs blij mee!