Snelheid van de levering

Adriana Raap

Ik heb dit door mond op mond reclame want hier in het noorden moeten wij van het gas af Nu kom ik in een woning met alleen stroom vandaar dat ik laminaat en ondervloer moest hebben

Francine Meulenberg

Super kwaliteit.

Theun Van Dijk

Ik bestelde een vloer bij vloeren.nl deze zou 30 december geleverd worden. Voor 1 januari had ik oppas geregeld voor mijn kinderen en mensen die de vloer zouden komen leggen. Op 30 december werd ik... Ik bestelde een vloer bij vloeren.nl deze zou 30 december geleverd worden. Voor 1 januari had ik oppas geregeld voor mijn kinderen en mensen die de vloer zouden komen leggen. Op 30 december werd ik gebeld door vloeren.nl dat de levering toch niet bezorgd werd op de 30e ivm een probleem bij het logistiek bedrijf. Ik heb aan de telefoon verteld dat ik hier niet mee akkoord ga en dat ik die vloer vandaag moet hebben.. Uiteindelijk na heel lang discussiëren is de vloer toch geleverd de 30e.. Apart dat het dus wel kon... Ik ben dus al met al niet te spreken over de service van vloeren.nl jammer... Ik had op z'n minst excuses verwacht of een financiële tegemoetkoming... Maar helaas

g nomden

Heel behulpzaam en klantvriendelijk, de chauffeur belde netjes een half uur van tevoren. Helemaal top??

Shona Borst

Prima levering, moet nog leggen, eindoordeel volgt later.

ferry van der Loos

Positief en vriendelijk

Koen Albertz

Prima keuze mogelijkheden en levering.

S

Slecht . Vloer besteld wordt niet geleverd. Hele bestelling is geannuleerd zonder dat ik het weet ! En nu zijn ze helemaal onbereikbaar