Vizio

Hij heeft altijd met mijn duidelijk gesproken. Goede adviezen om mijn conditie te verbeteren. Ik was bang voor weer te sporten. Ik heb van mijn fysiotherapeut een goede uitleg van mijn situatie en... Hij heeft altijd met mijn duidelijk gesproken. Goede adviezen om mijn conditie te verbeteren. Ik was bang voor weer te sporten. Ik heb van mijn fysiotherapeut een goede uitleg van mijn situatie en hoe goed zou zijn om weer te sporten

Mark Nooij

René is vriendelijke, duidelijk, geeft uitleg voor, tijdens en na de behandeling. De behandelingen hebben effect. Daarnaast is de praktijk schoon en verzorgd.

Zeer deskundig gericht geholpen en snel weer beter

Vos

Prettige samenwerking. Probleem echter niet op te lossen. Moet verder zoeken voor hulp. Fijn dat afspraak ook in de avond kon.

De kundigheid van de fysiotherapeut én de juiste behandeling!

Persoonlijk,direct en effectief en communicatief

René is echt een ongelofelijk goede manueel therapeut/fysio. Zo enorm goed in zijn vak en weer wat hij doet. Daarbij ook een fantastisch mens.

Klachten én wat deze klachten met mijn psychische gesteldheid deden werden heel serieus genomen. Wilde soms te snel vooruit en heb afspraken gemaakt over hoe vaak per dag te oefenen. Dit om mezelf... Klachten én wat deze klachten met mijn psychische gesteldheid deden werden heel serieus genomen. Wilde soms te snel vooruit en heb afspraken gemaakt over hoe vaak per dag te oefenen. Dit om mezelf tégen mezelf te beschermen.