Renske

Fantastisch

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Geweldige service en extra! Absolute aanraden voor het cadeautje met net dat beetje meer.

Suus

Super geregeld

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

De bestelling is snel en heel netjes geleverd. Het hand geschreven kaartje is het extra aandachtspuntje wat het hem doet.

Neys

TOP

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

bestelling geplaatst en 2 dagen later geleverd!
Super service! Echt aan te raden.
Alles is tip top in orde met een vriendelijk kaartje bij!
Bedankt topteam!

admsch

Super gezellige levering

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Mijn bestelling was snel binnen en de cadeautjes waren super mooi ingepakt. Daar wordt echt niet op bezuinigd en het is een gratis service. Leuk lintje erbij.
Prachtig speelgoed, ruime keuze en...
Prachtig speelgoed, ruime keuze en volgens mij soms ook goedkoper dan bij andere zaken.

Linda Sijnave

Top!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle levering, duidelijke communicatie, superleuke spullen. Heel leuk verpakt. Top!

Stephanie

Holztiger dieren

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle levering en leuk ingepakt

Wilma

Zeer tevreden!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snel geleverd in mooie kadoverpakking met een geschreven kaartje. Voelt persoonlijk aan.

A. Smit

Erg tevreden!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Allereerst complimenten voor het mooi inpakken van de spullen. Ziet er erg leuk uit! Daarnaast, snelle levering en goede kwaliteit spullen. Ik heb, zonder uitnodiging, een review geschreven, omdat... Allereerst complimenten voor het mooi inpakken van de spullen. Ziet er erg leuk uit! Daarnaast, snelle levering en goede kwaliteit spullen. Ik heb, zonder uitnodiging, een review geschreven, omdat ik erg tevreden ben. Bedankt!

Carolien

Ik ben een VillaHoera fan

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Mijn pakketje was zeer snel geleverd,het persoonlijk kaartje erbij voelde alsof ik het echt persoonlijk bij jullie in de winkel kocht. De knuffels waren heel mooi zoals op de foto's op de website.... Mijn pakketje was zeer snel geleverd,het persoonlijk kaartje erbij voelde alsof ik het echt persoonlijk bij jullie in de winkel kocht. De knuffels waren heel mooi zoals op de foto's op de website. En jullie service die is zeker meer dan een 10/10 waard. Zeer snelle,vriendelijke en behulpzame klantenservice. Ik ben zeker een VillaHoera fan en hoop dat jullie er nog heel veel fans bij krijgen... Bedankt

Ineke Gray

Spelen

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ons pakje kwam snel, en was prachtig verpakt, zodat het heel erg leuk was om te geven. Het is heerlijk om te snuffelen op uw site naar dit prachtige speelgoed.