Anneke

Tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Klantvriendelijk en een snelle levering.

Bestelling Villa Hoera

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle levering en de cadeautjes waren ontzettend leuk ingepakt! Aan elk pakje een handig klein labeltje zodat er geen verwarring tussen de pakjes kon ontstaan.

Yvonne van Dalen

Beoordeling

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle levering en mooi ingepakt. Een feestje om te geven ❤️

Manon

Fijne webshop!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Villa Hoera is een fijne webshop met prachtige producten. De bestelling werd gratis ingepakt in prachtig lief pakpapier, verschillende soorten voor de verschillende cadeautjes. En een leuk kaartje... Villa Hoera is een fijne webshop met prachtige producten. De bestelling werd gratis ingepakt in prachtig lief pakpapier, verschillende soorten voor de verschillende cadeautjes. En een leuk kaartje bij de bestelling. Een aanrader deze shop.

Top service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Was net te laat met bestellen voor verzending op dezelfde dag. Even gebeld en men kreeg het toch nog dezelfde dag de deur uit. Bedankt voor de flexibiliteit!

IRIS

Top speelgoedwebsite.

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Kadootjes voor onze zoon besteld.
Wauw wat waren ze mooi ingepakt!
Ik had nog wat vragen via mail en die werden snel en vriendelijk beantwoord.
Ik ben super tevreden en bestel...
Kadootjes voor onze zoon besteld.
Wauw wat waren ze mooi ingepakt!
Ik had nog wat vragen via mail en die werden snel en vriendelijk beantwoord.
Ik ben super tevreden en bestel een volgende keer zekers hier weer.
Villa hoera jullie hebben echt 5 sterren verdiend!

Marion Erkens

GEWELDIG!!!!!!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Echt SUPER!!! Snelle levering en geweldig leuk ingepakt !! Zeker een aanrader!!!
Bedankt!!

Petra Knoth

Wat een service!!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Wat een ongelooflijke service! Ik heb een paar jaar geleden een tipi tent gekocht en na een verhuizing ontbreekt er een koppelstukje. Villa Hoera heeft na mijn vraag of ik deze los kan bestellen dit... Wat een ongelooflijke service! Ik heb een paar jaar geleden een tipi tent gekocht en na een verhuizing ontbreekt er een koppelstukje. Villa Hoera heeft na mijn vraag of ik deze los kan bestellen dit gratis naar ons toegestuurd! Geweldig! Nu kunnen we weer met de tent spelen.

Marjo Binnendijk

Super tevreden !

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Betrouwbaar, snelle en goede service en het kadootje was super mooi ingepakt.

Sophie

Super service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Hele mooie verzorgde cadeautjes ontvangen waar mijn zoon veel plezier van zal gaan hebben