Jill

Charlotte

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Na lang zoeken uiteindelijk mijn favoriete lijn van Moulin-roty knuffels kunnen bestellen. Ookal hadden ze deze niet in het assortiment. Heel fijn dat topper Charlotte zich hiervoor heeft ingezet en... Na lang zoeken uiteindelijk mijn favoriete lijn van Moulin-roty knuffels kunnen bestellen. Ookal hadden ze deze niet in het assortiment. Heel fijn dat topper Charlotte zich hiervoor heeft ingezet en speciaal voor mij heeft besteld. Super snel geleverd en het was een feest om het allemaal uit te pakken!

Nogmaals bedankt en ik bestel graag weer bij jullie uit jullie prachtig assortiment!

M

Leuke, mooie spullen

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Heel blij met de prachtige collectie op de website. Echt mooie merken voor een prima prijs. De service is top - meteen dezelfde dag verstuurd en fantastisch ingepakt! Hier ga ik zeker vaker bestellen.

Reijnen

Vader en moeder muis

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

duidelijke site en snelle levering

De Bruijn

Prachtige kwaliteit speelgoed

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Hamertje tik gekocht. Erg mooi speelgoed dat niet zomaar kapot gaat. Mijn zoontje vond het inpakpapier al geweldig met allemaal mooie diertjes erop! Echt een feestje om zoiets te geven!

Emma Kraaijeveld-Valk

Tevreden klant

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Leversnelheid is uitstekend en de voorraad Grimms steekfiguren jaarring geweldig!

Danielle

Snel en netjes!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Artikel werd een dag na bestellen bezorgd. Netjes ingepakt in leuk inpakpapier! En een geschreven kaartje erbij, heel leuk.

Ada

Super Service!!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Super super! Feestje als je de doos openmaakt!

J

Blij!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

De kadootjes waren mooi ingepakt, geeft heel leuk zo. Mooi kaartje met pers boodschap is aanrader! T was alleen wat kleiner dan ik had verwacht. Beide producten trouwens. Ga zeker een volg x nog... De kadootjes waren mooi ingepakt, geeft heel leuk zo. Mooi kaartje met pers boodschap is aanrader! T was alleen wat kleiner dan ik had verwacht. Beide producten trouwens. Ga zeker een volg x nog eens kijken hier! Tis wat prijzig voor me maar vind t concept goed.

Yessica

Top service!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Heel fijn bedrijf om iets bij te bestellen. Wij waren vergeten om 1 artikel nog mee te bestellen. Na een mailtje gestuurd te hebben binnen het uur antwoord. Alles is nog meegekomen met dezelfde... Heel fijn bedrijf om iets bij te bestellen. Wij waren vergeten om 1 artikel nog mee te bestellen. Na een mailtje gestuurd te hebben binnen het uur antwoord. Alles is nog meegekomen met dezelfde bestelling en het was de volgende dag al binnen. Alles was zeer zorgvuldig en netjes verpakt, met wat extra info folders over het gekochte speelgoed. Een dikke duim voor dit bedrijf.

H. Lokhorst

Geweldig

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Op tijd, netjes verzorgd, erg leuk ingepakt, snel