Glitters besteld erg mooi

Goede snelle en levering

Janneke Sterrenburg

Starters set acryl nagels

Beschrijf hier uw ervaring

Super set! Alles zit erbij wat je nodig hebt. Duidelijke instructies. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader

Volgens afspraak geleverd

Bruno de Kort

Goede prijs/kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

Correct en goed op tijd geleverd

Ingrid Lageveen

Top

Supergoed

Geen problemen

Prima service

Fleur

Mooie producten, snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Na jaren gelnagels te hebben gehad, wilde ik het nu weleens zelf proberen. Met de startersset was dit een fluitje van een cent. 's Middags besteld en de volgende dag al binnen. Super mooie producten!!

Voor 1 doos mondmaskers 80 euro betaald

Voor 1 doos mondmaskers 80 euro betaald

Reactie Veronicanailproducts.nl:

Beste mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling!
Natuurlijk nemen we graag dergelijk laag scorende beoordeling altijd in behandeling om het beter te kunnen doen.
Uit uw beoordeling...
Beste mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling!
Uit uw beoordeling begrijpen we dat u niet tevreden bent over de prijs van het door u aangekocht product: ‘ Mondkapjes met oor-elastieken ROZE, 50 stuks in een doos ‘. Ik kan mij voorstellen, dat u deze prijs hoog vindt en dat u het ons laat weten. We betreuren echter dat u niet contact met ons opneemt.
Daarom lichten we dit graag nog toe middels deze reactie.
Gezien de corona-crisissituatie zoals nu in Nederland en in hele Europa gaande is, zijn de inkoopprijzen van de persoonlijke beschermingsmiddelen erg gestegen. Er zijn verkoopprijzen gemeld van ruim 250.00 € voor een doosje (50 stuks) mondkapjes. Onze verkoopprijs is, aanzien de marge, is echter nog steeds laag te noemen. Gezien onze corebusiness bestaat uit assortiment nagelproducten, willen we ons niet richten op voorraden van erg dure persoonlijke beschermingsmiddelen en dit is dan ook de reden, dat we ook ervoor hebben gekozen om deze producten niet meer aan te bieden.
Het maatschappelijke belang om overheidsinstellingen, zoals ziekenhuizen, huisartsen de voorrang te bieden, speelt bij onze besluitvorming ook een belangrijke rol.
Ook hebben we u laten weten, dat deze prijs op het moment van uw aankoop duidelijk vermeld stond op onze website en u dan ook akkoord bent gegaan alvorens het aangaan van deze aankoop.
Omdat we met u graag willen sparren over deze kwestie, hebben we u zowel per email als telefonisch benaderd. Helaas zijn we niet in geslaagd om in contact met u te treden.

We vinden het belangrijk, dat onze klanten tevreden zijn en zijn u graag van dienst. Mocht u alsnog contact op willen nemen, kan het natuurlijk. U kunt altijd rekenen op een snel, informatief en helpend antwoord van ons team.
Met vriendelijke groeten,
Team Veronica NAIL-PRODUCTS

Ik heb een bestelling gedaan die gewoon met de brievenbus post bezorgt kon worden maar ik heb hier wel 5,95 pakket kosten voor betaald. Dit begrijp ik niet helemaal.

Beschrijf hier uw ervaring

producten zijn goed, de levering ben ik minder tevreden over.

Reactie Veronicanailproducts.nl:

Goede middag mevrouw Kop,

Bedankt voor uw beoordeling! We waarderen zeer, dat u de tijd en moeite hebt genomen om onze producten en diensten te beoordelen.
Na het lezen van uw...
Goede middag mevrouw Kop,

Na het lezen van uw beoordeling concluderen we dat u teleurgesteld bent over het berekenen van de verzendkosten bij uw bestelling, omdat uw bestelling alsnog door de brievenbus is geleverd. Wat jammer, dat u ons geen mogelijkheid gaf om hierover met u in gesprek te gaan. Onze emails en telefoonoproepen bleven vanuit uw zijde onbeantwoord.
Graag reageren we op uw beoordeling met onze uitleg, gezien u aangeeft dat een zending middels brievenbuspost kon worden verstuurd.
We bieden echter geen brievenbuspostzending niet aan, na allerlei verzendmogelijkheden te hebben ingezet blijkt dat de pakketpostverzending de meest betrouwbare verzendoptie is, waarbij u als klant het product ontvangt wanneer u het ook verwacht en we onze leverbelofte waar kunnen maken. Ook is er bij mogelijke vermissing een dekking door PostNL, hetgeen u ook zal wensen in dergelijke situatie. Zowel de betrouwbaarheid van de levering, als de verzekering van uw bestelling is NIET mogelijk bij een brievenbuspostzending.
Mogelijk heeft u echter uw bestelling in een brievenbusverpakking ontvangen, deze bevat echter te allen tijde een pakketlabel en er wordt ook gevraagd naar een handtekening voor ontvangst.
Echter gezien de huidige situatie van coronacrisis wordt door PostNL bezorger zo veel mogelijk fysiek contact vermeden en daar waar mogelijk ook zendingen zonder contact afgeleverd.
Deze situatie zoals er nu voor ligt treft ons allemaal en we zijn nog steeds erg dankbaar dat PostNL alle werkzaamheden voortzet. We vinden dan ook dat we allemaal begrijp moeten kunnen hebben voor de dienstverlening, ook al wordt deze iets beperkt.
Mocht u nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op!
Met vriendelijke groeten,
Team Veronica NAIL-PRODUCTS

Monica Opmeer-Nooijen

Er zit een goede beschrijving bij en de producten werken fijn .alles was ook snel binnen na de bestelling.Als ik weer wat nodig heb bestel ik het bij jullie,goede spullen voor een redelijke prijs... Er zit een goede beschrijving bij en de producten werken fijn .alles was ook snel binnen na de bestelling.Als ik weer wat nodig heb bestel ik het bij jullie,goede spullen voor een redelijke prijs !!!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Door de beschrijving is het heel makkelijk aan te brengen.Alleen de lak is wat doorzichtig dus in plaats van 2 lagen doe ik er 3.