Voor 1 doos mondmaskers 80 euro betaald

Beschrijf hier uw ervaring

Voor 1 doos mondmaskers 80 euro betaald

Reactie Veronicanailproducts.nl:

Beste mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling!
Natuurlijk nemen we graag dergelijk laag scorende beoordeling altijd in behandeling om het beter te kunnen doen.
Uit uw beoordeling begrijpen we dat u niet tevreden bent over de prijs van het door u aangekocht product: ‘ Mondkapjes met oor-elastieken ROZE, 50 stuks in een doos ‘. Ik kan mij voorstellen, dat u deze prijs hoog vindt en dat u het ons laat weten. We betreuren echter dat u niet contact met ons opneemt.
Daarom lichten we dit graag nog toe middels deze reactie.
Gezien de corona-crisissituatie zoals nu in Nederland en in hele Europa gaande is, zijn de inkoopprijzen van de persoonlijke beschermingsmiddelen erg gestegen. Er zijn verkoopprijzen gemeld van ruim 250.00 € voor een doosje (50 stuks) mondkapjes. Onze verkoopprijs is, aanzien de marge, is echter nog steeds laag te noemen. Gezien onze corebusiness bestaat uit assortiment nagelproducten, willen we ons niet richten op voorraden van erg dure persoonlijke beschermingsmiddelen en dit is dan ook de reden, dat we ook ervoor hebben gekozen om deze producten niet meer aan te bieden.
Het maatschappelijke belang om overheidsinstellingen, zoals ziekenhuizen, huisartsen de voorrang te bieden, speelt bij onze besluitvorming ook een belangrijke rol.
Ook hebben we u laten weten, dat deze prijs op het moment van uw aankoop duidelijk vermeld stond op onze website en u dan ook akkoord bent gegaan alvorens het aangaan van deze aankoop.
Omdat we met u graag willen sparren over deze kwestie, hebben we u zowel per email als telefonisch benaderd. Helaas zijn we niet in geslaagd om in contact met u te treden.

We vinden het belangrijk, dat onze klanten tevreden zijn en zijn u graag van dienst. Mocht u alsnog contact op willen nemen, kan het natuurlijk. U kunt altijd rekenen op een snel, informatief en helpend antwoord van ons team.
Met vriendelijke groeten,
Team Veronica NAIL-PRODUCTS

Score voor Veronicanailproducts.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee