Ik heb een bestelling gedaan die gewoon met de brievenbus post bezorgt kon worden maar ik heb hier wel 5,95 pakket kosten voor betaald. Dit begrijp ik niet helemaal.

Beschrijf hier uw ervaring

producten zijn goed, de levering ben ik minder tevreden over.

Reactie Veronicanailproducts.nl:

Goede middag mevrouw Kop,

Bedankt voor uw beoordeling! We waarderen zeer, dat u de tijd en moeite hebt genomen om onze producten en diensten te beoordelen.
Na het lezen van uw beoordeling concluderen we dat u teleurgesteld bent over het berekenen van de verzendkosten bij uw bestelling, omdat uw bestelling alsnog door de brievenbus is geleverd. Wat jammer, dat u ons geen mogelijkheid gaf om hierover met u in gesprek te gaan. Onze emails en telefoonoproepen bleven vanuit uw zijde onbeantwoord.
Graag reageren we op uw beoordeling met onze uitleg, gezien u aangeeft dat een zending middels brievenbuspost kon worden verstuurd.
We bieden echter geen brievenbuspostzending niet aan, na allerlei verzendmogelijkheden te hebben ingezet blijkt dat de pakketpostverzending de meest betrouwbare verzendoptie is, waarbij u als klant het product ontvangt wanneer u het ook verwacht en we onze leverbelofte waar kunnen maken. Ook is er bij mogelijke vermissing een dekking door PostNL, hetgeen u ook zal wensen in dergelijke situatie. Zowel de betrouwbaarheid van de levering, als de verzekering van uw bestelling is NIET mogelijk bij een brievenbuspostzending.
Mogelijk heeft u echter uw bestelling in een brievenbusverpakking ontvangen, deze bevat echter te allen tijde een pakketlabel en er wordt ook gevraagd naar een handtekening voor ontvangst.
Echter gezien de huidige situatie van coronacrisis wordt door PostNL bezorger zo veel mogelijk fysiek contact vermeden en daar waar mogelijk ook zendingen zonder contact afgeleverd.
Deze situatie zoals er nu voor ligt treft ons allemaal en we zijn nog steeds erg dankbaar dat PostNL alle werkzaamheden voortzet. We vinden dan ook dat we allemaal begrijp moeten kunnen hebben voor de dienstverlening, ook al wordt deze iets beperkt.
Mocht u nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op!
U kunt altijd rekenen op een snel, informatief en helpend antwoord van ons team.
Met vriendelijke groeten,
Team Veronica NAIL-PRODUCTS

Score voor Veronicanailproducts.nl: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja