Yvonne

Goede ervaring en uitleg

Super snelle levering!

Super producten.

Valerie/InfinityCare

A+ snelle service en bezorging

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijke website , snel besteld en bezorgd

Demi Binnenhei

Top, snel, goed

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, veel betaal mogelijkheden, fijne producten, duidelijke site

Producten waren snel binnen en is fijn werken met de producten.

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling was compleet en heb goed contact gehad met het bedrijf.

Het zijn super goei producten en ik koop daar zeker weer en ook als je iets bestel krijg je een gratis pakketje extra omdat ik nog een aantal dingen moet hebben bestel ik het zeker hier ook is de... Het zijn super goei producten en ik koop daar zeker weer en ook als je iets bestel krijg je een gratis pakketje extra omdat ik nog een aantal dingen moet hebben bestel ik het zeker hier ook is de levering super snel vandaag bestellen morgen al in huis super gewoon zeker een aanrader om hier iets te bestelen gr saskia

Beschrijf hier uw ervaring

Super goei levering vandaag bestellen morgen al in huis echt een aanrader om hier zeker iets te bestellen gr Saskia

Gerda

Nette en supper snelle levering

Zeer goed

Something Else

Zeer goed

zeer goed

Thuis gebruik

Producten zijn fijn om mee te werken

Producten zijn vlug geleverd

Hillena Pietersma

Redelijk.. Update: goede producten niet zo fijne aftersales

Beschrijf hier uw ervaring

een Gel startset gekocht zou gratis verzenden zijn maar uiteindelijk moet ik daar 19,29 voor betalen (15,94 ex BTW) , Het kwaad was al geschied nadat ik op verzenden had gedrukt , de producten zijn... een Gel startset gekocht zou gratis verzenden zijn maar uiteindelijk moet ik daar 19,29 voor betalen (15,94 ex BTW) , Het kwaad was al geschied nadat ik op verzenden had gedrukt , de producten zijn goed maar dat was een domper.
---------------------------------------------------------------------
Update; n.a.v deze beoordeling heeft Veronica Nails contact met mij gezocht en getracht iets te doen zodat ik de feedback aan zou passen, Dit heb ik in beginsel als positief ervaren ...Maar...
..ik krijg mijn verzendkosten niet terug ook geen tegoed bon voor een korting op de volgende bestelling,
Kortom het werd heel moeilijk allemaal en voor er een oplossing was werd mij al verzocht deze review aan te passen naar een positieve.
Maar als je het niet positief vind? , ( Elk bedrijf heeft wel eens een negatieve review het zou wel heel raar zijn als alles altijd perfect zou zijn, Dat is juist een reden om niet te kopen! )

Tevens werd mij gevraagd of ik een screenshot wilde maken van mijn email naar hun inzake de verzendkosten, Waarom?
- ik ruim veelvuldig alles op zo ook mijn emails- Ze waren het toch met mij eens dat de verzendkosten absurd hoog waren.Nogmaals 19,29 Euro

Ik heb hun gevraagd een nieuwe Afterpay rekening te maken en dat naar Afterpay op te sturen want ik heb de rekening toch nog niet betaald . Ik had het fijn gevonden als ik dan 15,94 minder hoef te betalen , Maar Ineens geld het gratis verzenden niet voor mijn gekozen betaalmethode?.

Spijtig dat mijn eerste beoordeling van 2 sterren nu naar 1 ster gaat omdat ik een beetje het gevoel krijg dat ik wel heel rap een positieve beoordeling moet achter laten VOOR er een oplossing komt het lijkt wel een beetje een vorm van onder druk zetten.

Nogmaals de producten zijn goed maar op deze manier wel heel prijzig en after sales is ja zoals ik hier boven heb beschreven
ik raad iedereen aan goed te kijken voor men op verzenden drukt
Dat had ik beter moeten doen. Ook had ik hun meer dan 1 keer moeten mailen. Of alles terug sturen

Jammer Veronica Nails de review is er niet beter op geworden
ik had dat graag anders gedaan als we er daadwerkelijk uit waren gekomen en jullie mij 15,94 retour hadden gegeven en dat had ook een tegoed bon kunnen zijn.

En niet dat voorstel van 5,95 Ex BTW in mindering brengen want dan nog heeft het mij 10 euro verzenden gekost 10 euro Ex BTW...dan komen we uiteindelijk nog over de 15 euro! en dat is nog steeds geen gratis verzenden

Reactie Veronicanailproducts.nl:

Beste mevrouw Pietersma,
Beste mevrouw Pietersma,
Naar aanleiding van uw beoordeling hebben we meerdere emails met uitgewisseld. Helaas is het niet gelukt om samen tot een oplossing te komen, gezien u blijft eisen, dat we gratis verzending gaan toepassend bij de door u gekozen achteraf betaalmethode. We bieden gratis verzending echter uitsluitend voor de iDeal en bancontact betaalmethode en dit geldt voor alle klanten. Tevens is het technisch niet mogelijk dit anders toe te passen. Alle informatie over gratis verzending kunt u lezen op onze website: https://veronicanailproducts.nl/verzendkosten-levertijd
Meerdere malen hebben u uitgelegd, dat de gratis verzendkosten ook voor u uitsluitend voor iDeal betaalmethode gelden. Ook hebben we u aangeboden dit toe te passen op uw bestelling, waarbij deze huidige bestelling omgezet wordt naar een iDeal betaalmethode. U blijft echter gratis verzendkosten bij achteraf betaalmethode eisen en dit vinden we niet redelijk.
Ten slotte willen we aangeven, dat u niet de mogelijkheid heeft benut ons alvorens bestellen te contacteren, indien er vragen of onduidelijkheden zijn geweest aangaande de berekende verzendkosten. We vinden voor nu dan ook dat we voldoende hebben meegedacht in deze kwestie en zeer passende oplossing hebben geboden.
We betreuren zeer de hele situatie, aangezien we deze kwestie graag voor u hadden opgelost.
We vinden het belangrijk, dat onze klanten tevreden zijn en zijn u graag van dienst. Mocht u alsnog willen ingaan op ons aanbod, kan het natuurlijk. U kunt altijd rekenen op een snel, informatief en helpend antwoord van ons team.
Met vriendelijke groeten,
Team Veronica NAIL-PRODUCTS