Sofie Van de Voorde

Beschrijf hier uw ervaring

Zelfs nog gratis glitters erbij gekregen

Yoerike Schuldink

Zeer goed! Snelle levering tijdens corona, goeie kwaliteit producten

Erg tevreden!

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijke site, snelle verzending en levering. En goede produkten.

Super!

Beschrijf hier uw ervaring

Prima producten, snel geleverd!

Jackie Adam

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering als er vragen zijn snel antwoord per e-mail. De goederen die ik ontvangen heb ben in tevreden over.

Peggy Reniers

Aangenaam materiaal

Beschrijf hier uw ervaring

Aangenaam materiaal om mee te werken. Top levering! Inclusief overzichtelijke handleiding.

Particulier

Een fantastische webwinkel alles ziet er piekfijn uit zeer snelle levering ik ben een particulier en sinds een tijdje doe ik dit bij mijzelf en het is enorm leuk om te doen
Er staat 99% van de...
Er staat 99% van de mensen vinden dit goed ik maak er 100% van. Ga vooral zo door Veronica ik ben fan van jullie.

Beschrijf hier uw ervaring

Gewoon enorm goed verzorgt en zeer snel.

Ellen Van goethem

Snelle levering en goede kwaliteit. Helemaal niet te duur voor wat het is. Ik had een starterspakketje besteld voor gel. Deze was er 2 dagen nadien al. En alles wat erop stond zat erbij. Dan dag... Snelle levering en goede kwaliteit. Helemaal niet te duur voor wat het is. Ik had een starterspakketje besteld voor gel. Deze was er 2 dagen nadien al. En alles wat erop stond zat erbij. Dan dag erna nog wat spulletjes extra besteld en deze werd de dag erna geleverd. Ik ben tevreden!

Jessica Leurein

Geweldig

Makkelijk, snel overzichtelijke site

Dechaene Romy

Heb mijn gelnagels starterspakket had ,het is super alles is in orde en mooi de koffer super blij mee

Beschrijf hier uw ervaring

Heb er een goed gevoel bij met de producten professioneel en verzorgd zal nog bestellen