Jos Huizer

Snelle reactie op mijn vragen en een zeer klant gerichte afhandeling van de levering

snel, accuraat, goede producten, klantgericht

nvt

Niels

Fijne service, duidelijke uitleg en tijdige levering

Levertijd, responstijd op vragen

Aanbieden van totaalpakketten.

Goed Geregeld
Goed Geleverd

snelle service

Bestelling is goed aangekomen snelle service

10 liter op kleur 5euro meer voor de prijs van 5liter.

Prima geregeld

Prijs en snelheid van levering

Gewoon doorgaan

joeybooy

Goedkoopste online te vinden. 5 liter trea lyx besteld die niet op voorraad was. Na bestelling werd ik gelijk gebeld dat er evt 2x2,5 liter opgestuurd kon worden, mits dat voor mij geen probleem... Goedkoopste online te vinden. 5 liter trea lyx besteld die niet op voorraad was. Na bestelling werd ik gelijk gebeld dat er evt 2x2,5 liter opgestuurd kon worden, mits dat voor mij geen probleem was.
Super service

Goedkoop en servicegericht

voeg kleine extra's aan je producten toe. bijvoorbeeld roerstaafjes en handschoenen. Kost niets maar wel groot plezier

Richard Becks

Goede service snelle levering eerlijk behandeld. Ik had te veel geld betaald zonder dat ik dat in de gaten had. Ik kreeg mijn op kleur gemaakte verf en me geld ook nog eens terug. Super. Ik heb niks... Goede service snelle levering eerlijk behandeld. Ik had te veel geld betaald zonder dat ik dat in de gaten had. Ik kreeg mijn op kleur gemaakte verf en me geld ook nog eens terug. Super. Ik heb niks te klagen. Zeker aan te raden. ?

Goed!

Prima prijzen en levering!

X

Top