Top

Goede service.

Niet veel

prima

graag een originele factuur sturen i.p.v. alleen pakbon, door telefonisch contact moest ik de rekening . wel betalen maar ik wachtte toch vergeefs op de originele factuur en nog steeds,... graag een originele factuur sturen i.p.v. alleen pakbon, door telefonisch contact moest ik de rekening . wel betalen maar ik wachtte toch vergeefs op de originele factuur en nog steeds, inmiddels wel BETAALD via de pakbon!

Reactie Verfsuper:

De originele factuur wordt automatisch verzonden via email zodra het pakket de deur uit gaat. In een enkel geval kan het wel eens voorkomen dat de mail toch niet bij de klant aankomt, meestal zit de... De originele factuur wordt automatisch verzonden via email zodra het pakket de deur uit gaat. In een enkel geval kan het wel eens voorkomen dat de mail toch niet bij de klant aankomt, meestal zit de mail tussen de spam mail. Helaas kunnen wij dit niet verhelpen maar we kunnen natuurlijk altijd een factuur per post naar u op sturen.

Zeer tevreden, alles duidelijk omschreven.

Goede kwaliteit en goede prijzen

Misschien de levering, nu moet je er echt voor thuis zijn. Als je bijv met PostNL zaken doet kun je het zelf ergens ophalen..

Reactie Verfsuper:

Dankjewel voor je Feedback. Doordat wij zelf geen eigen voorraad hebben zijn wij afhankelijk van de verzendwijze van onze leveranciers. Helaas kunnen we op dit moment nog geen afhaalpunten aanbieden... Dankjewel voor je Feedback. Doordat wij zelf geen eigen voorraad hebben zijn wij afhankelijk van de verzendwijze van onze leveranciers. Helaas kunnen we op dit moment nog geen afhaalpunten aanbieden voor verzending. Hopelijk kunnen we dit in de toekomst wel.

Mijn ervaring is dat mijn order op correcte wijze is afgehandeld.

Het sterke punt is dat vanaf de bestelling het bestelde de volgende dag al afgeleverd was.

Geweldig vriendelijk en snel geholpen .
Hadden direct een goede oplossing voor mijn probleempje.
Ze hebben super terecht in hun naam staan

Zeer klantvriendelijk

Ik zou het niet weten

Gewoon goed en duidelijk

M drie

Zeer goed

Snelle reactie gehad, had ook kleurvlcodes opgegeven die niet in lijst stonden en wordt netjes verzorgt

Geen enkel

José

Super snelle levering, goede service en goede prijs kwaliteitverhouding.

Victor Groot

Goede ervaring met Verfsuper.com. Mijn bestelling was een Veveo primer en de Veveo aqua trappenlak. Ik ben erg tevreden over de producten. De Veveo trappenlak schildert erg goed en het resultaat is... Goede ervaring met Verfsuper.com. Mijn bestelling was een Veveo primer en de Veveo aqua trappenlak. Ik ben erg tevreden over de producten. De Veveo trappenlak schildert erg goed en het resultaat is super. Daarnaast is de service van Verfsuper.com uitstekend. Door problemen bij Postnl kwam mijn bestelling niet in het weekend maar op oudjaarsdag aan. Hierdoor heb ik elders grondverf gekocht. Ik kon de primer kosteloos retourneren. Super service.

Service, bereikbaarheid en retourpolicy

Lise

Snelle en goede service! De betaling lukte niet meteen online maar na een mailtje werd ik al meteen perfect geholpen. De verf wAs er heel snel en kwaliteit van de verf is echt TOP!

Klantendienst : top!