Gezocht naar een produkt en hier gevonden.Was bovendien de goedkoopste.

Snel geleverd..!,.Prima

Eric

Deskundig advies, snelle levering en persoonlijke service!

Armin Grucel

Snelle en nette levering.
Producten zijn echt top kwaliteit!

Kwaliteits producten!

Stef aben

Ik heb nog niet al mijn verf binnen wat ik precies een week geleden besteld heb. Wat eind vorige week binnen zou komen.

Site aanpassen ivm het niet kunnen leveren wat er in de webshop staat. Veveo spray primer 5L

Reactie Verfsuper:

Dankjewel Stef voor je feedback. Excuses voor de verlate levering van enkele producten, op dit moment zijn er leveringsproblemen met dit specifieke product. Wij zullen de levertijd op de webshop... Dankjewel Stef voor je feedback. Excuses voor de verlate levering van enkele producten, op dit moment zijn er leveringsproblemen met dit specifieke product. Wij zullen de levertijd op de webshop aanpassen. De 5 liter verpakking die niet meer gemaakt wordt in donkere kleuren is inmiddels ook aangepast op de site.
Onze excuses voor het ongemak!

Ik heb project mat latex besteld. Tijdens het opbrengen van deze latex dacht ik het dat ik het strakke plafond verkloot had. Naarmate het droogproces ging het er steeds beter uit zien. Het eind... Ik heb project mat latex besteld. Tijdens het opbrengen van deze latex dacht ik het dat ik het strakke plafond verkloot had. Naarmate het droogproces ging het er steeds beter uit zien. Het eind recultaat is zooooo mooi. Ik raad deze latex aan iedereen aan.

Wim Heitbrink

Bijzonder snelle en probleemloze levering.

Snelle bezorging. Primsa

Verf besteld, snel geleverd. Verpakking was wat minder

Verpakking verbeteren. Verf werd geleverd in een enkele kartonnen doos. Deze is onderweg gevallen, doos en blikken verf beschadigd. Gelukkig niet lek.

Super

goede service.

nee

Reactie Verfsuper:

Beste Ruud,
Beste Ruud,
Wij zien dat je onze klantvriendelijkheid met een 5 hebt beoordeeld en dat is een onvoldoende terwijl er volgens ons geen mail contact of telefonisch contact is geweest. Graag zouden we van je horen wat de reden is van dit lage cijfer zodat we dit in de toekomst beter kunnen doen.
Je kunt je toelichting mailen naar info@verfsuper.nl.
Alvast bedankt!