Goede snelle levering

Goede communicatie

Sps lak besteld in de kleur wit, enkel wat ik heb ontvangen is een mengbasis wit en dit is volgens de kenners geen echt wit! Zal hier dus niks meer bestellen want vertrouwen is geschaad.

Reactie Verfsuper:

Wat jammer om te horen dat de bestelling een negatieve ervaring heeft opgeleverd. Wij willen graag even recht zetten dat de wit die u ontvangen heeft de enige wit is die af fabriek komt bij SPS voor... Wat jammer om te horen dat de bestelling een negatieve ervaring heeft opgeleverd. Wij willen graag even recht zetten dat de wit die u ontvangen heeft de enige wit is die af fabriek komt bij SPS voor dit product. Ik heb natuurlijk geen idee wie de kenners zijn die u hebben geadviseerd maar we hadden graag een telefoontje of mailtje van u gehad als u twijfelde over het product dan hadden wij u kunnen uitleggen dat er geen andere wit bestaat van dit product.

Bert

Goede website, uitstekende prijs verreweg de goedkoopste, snelle levering.

Prijs en snelle gratis levering

Sebastian

Voor het verven van de buitenboel had ik verf nodig die de schilder ook zou gebruiken, Verfsuper had deze in het assortiment en kon het snel leveren!

Breed assortiment, snelle levering, goede updates over status van de levering

Nee

Piet stolk

Zeer breed assortiment

CP Nijland

Snelle afhandeling en goeie communicatie.

Snelle afhandeling en goeie communicatie.

Ambrosius

Werd prettig te woord gestaan.

Heb het meedenken gewaardeerd

Snelle verzending en bezorging

Cor

Goede technische informatie over de verfproducten en een snelle levering.

Snel geleverd.

M. Rijsdijk

Geen verschrikkelijke kortingen, verf die ik bestelde was dezelfde prijs als bij de groothandel.
Echter wel het gemak dat je er niet de deur voor uit hoeft.

Geen inzicht in voorraad. Je kunt dus niet zien of het product wat je besteld op voorraad is.