Linda

Vriendelijk, makkelijk en snel geleverd.

Bereid om je te helpen door bij hun leverancier te informeren wanneer die precies de bestelde producten kan leveren.
Je wordt zoals afgesproken hierover netjes terug gebeld. Dat is...
Je wordt zoals afgesproken hierover netjes terug gebeld. Dat is tegenwoordig bij heel veel bedrijven al een te grote moeite, maar niet bij Verfsuper.

Ik vind dat ze klantvriendelijk zijn en de producten netjes en op tijd leveren. Ga zo door!!

Kasteel

Duidelijke website. Makkelijk te bestellen.
Netjes thuis gebracht

Netjes thuis gebracht

1e keer besteld

snelle levering

Middelkoop

Positief , verf was binnen een dag geleverd.

Duidelijke afhandeling en nette bezorging van de verfemmer.

Snelle levering duidelijke site

Snelle service en antwoord op je vragen

Goeie ervaring

Groot assortiment

Geen verbeter punten

Prima, fijn thuis bezorgd en pas betalen wanneer je je bestelling hebt gecontroleerd.

Zoals boven omschreven, betalen na ontvangst.

Kan er zo niet opkomen.

Goede snelle levering

Goede communicatie

Sps lak besteld in de kleur wit, enkel wat ik heb ontvangen is een mengbasis wit en dit is volgens de kenners geen echt wit! Zal hier dus niks meer bestellen want vertrouwen is geschaad.

Reactie Verfsuper:

Wat jammer om te horen dat de bestelling een negatieve ervaring heeft opgeleverd. Wij willen graag even recht zetten dat de wit die u ontvangen heeft de enige wit is die af fabriek komt bij SPS voor... Wat jammer om te horen dat de bestelling een negatieve ervaring heeft opgeleverd. Wij willen graag even recht zetten dat de wit die u ontvangen heeft de enige wit is die af fabriek komt bij SPS voor dit product. Ik heb natuurlijk geen idee wie de kenners zijn die u hebben geadviseerd maar we hadden graag een telefoontje of mailtje van u gehad als u twijfelde over het product dan hadden wij u kunnen uitleggen dat er geen andere wit bestaat van dit product.

Bert

Goede website, uitstekende prijs verreweg de goedkoopste, snelle levering.

Prijs en snelle gratis levering