Bectroinstallatietechniek

Bedrijf bevalt goed.

Reactie Verdo Werkt:

Bedankt voor jouw review! Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen betekenen?

Issam makkor

Goed en direct waar het opstaat kayoma is een leuk open vriendelijk persoon en vult haar functie zeer goed en proffesioneel

Hi Issam,
Bedankt voor deze beoordeling! We gaan het compliment doorgeven aan Kayoma :)

Jonah Teunissen

Zeer goede ervaring. Voor een aantal weken terug gebeld, en kon gelijk op gesprek komen. Nu een nieuwe start maken bij een nieuw bedrijf. Dankzij Nick, zeker een aanrader voor de mensen die wat... Zeer goede ervaring. Voor een aantal weken terug gebeld, en kon gelijk op gesprek komen. Nu een nieuwe start maken bij een nieuw bedrijf. Dankzij Nick, zeker een aanrader voor de mensen die wat nieuws zoeken.

Hi Jonah,
Bedankt voor de beoordeling. Goed om te horen dat je een positieve ervaring hebt met onze dienstverlening! Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen betekenen?
Groeten,...
Hi Jonah,

Lars

Hele leuke ervaring gehad!

Hi Lars,
Goed om te horen dat je een leuke ervaring hebt gehad bij ons bedrijf! Ook in de toekomst kan je altijd bij ons terecht!

Sander

Doet alles om de juiste baan te vinden

Pieter zwaan

Je krijgt mooi de tijd om ergens over na te denke dat vond ik heel fijn .

Rico

Ik zocht werk en de dag erna had ik al mijn eerste gesprek met een werkgever.

Hi Rico,
Fijn dat je een goede ervaring hebt met onze diensten! Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen betekenen?

CS installatie

Top Bedrijf

Pieter blankespoor

Was fijn dat ik lang mocht nadenke wat ik nou echt wou

Beste Pieter,
Goed om te horen dat je tevreden bent over onze diensten! Mochten we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, dan is het altijd mogelijk om weer contact op te nemen....
Beste Pieter,

Pelletkachelonderhoud

Ze denken aan personeel!
Micheal denkt met je mee
Top werkgever!!

Reactie Verdo Werkt:

Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze dienstverlening! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kun je altijd weer contact met ons opnemen.