Pelletkachelonderhoud

Ze denken aan personeel!
Micheal denkt met je mee
Top werkgever!!

Reactie Verdo Werkt:

Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze dienstverlening! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kun je altijd weer contact met ons opnemen.
Groeten,
Team Verdo Werkt

Sunny

Super, en alles goed geregeld!! Enthousiast over Verdo!!

Building

Fijn om me samen te werken alles is goed geregeld

Mustafa Guldagi (EM Bouw)

We hebben via Kayoma een goede deal gemaakt met Verdo en de werkgever met wie ik samenwerkte, regelde alles heel regelmatig. Kayoma heeft ons veel geholpen met haar oprechtheid en regelmatig werk.... We hebben via Kayoma een goede deal gemaakt met Verdo en de werkgever met wie ik samenwerkte, regelde alles heel regelmatig. Kayoma heeft ons veel geholpen met haar oprechtheid en regelmatig werk. Heel erg bedankt Kayoma en verdo.

Serkan

Een hele goede gesprek gehad op mijn sollicitatiegesprek met Kayoma. Ze is hulpvriendelijk en komt alle afspraken netjes na. Ben extra gemotiveerd om aan de slag te gaan. Top bedrijf!??

Reactie Verdo Werkt:

Beste Serkan,
Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent! Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen betekenen?
Groeten,
Team Verdo Werkt

Maurits

Goed, snel werk gekregen.

Verdo Werkt

Leuk bedrijf en goede hulp gehad van Kayoma. Snel mijn contract kunnen regelen en heb zin om aan de slag te gaan.

Jesse

Tot dusver een zeer positieve ervaring gehad met Kayoma. Snelle schakelaar, regelt veel en komt duidelijk haar afspraken na. Zeker aan te raden!

Fp Swagemakers

Hele fijne ervaring met verdo.
Alles wordt snel en netjes geregeld voor je. Werk er nu 3 a 3.5 jaar en nog steeds te vreden er over.