Van Asten

Goed aardige gasten. Mooi werk

Stukadoorsbedrijf Cuppen

De panelen liggen nu op het dak, maar kunnen nog niet gebruikt worden. Bij het inschakelen sloegen de stoppen door. Er werd een elektricien opgeroepen en die heeft er voor gezorgd, dat er weer... De panelen liggen nu op het dak, maar kunnen nog niet gebruikt worden. Bij het inschakelen sloegen de stoppen door. Er werd een elektricien opgeroepen en die heeft er voor gezorgd, dat er weer stroom was. Verder gaf hij aan dat de omvormer verkeerd geplaatst was. Daarom moet er weer een nieuwe afspraak (de 4e!) gemaakt worden en hopelijk kan dan eindelijk gebruik gemaakt worden van de panelen.
Ik moet dan dus al voor de 4e keer vrij nemen. Ik ben ZZP'er en dit gaat mij dus inkomen kosten.

Stephan Borkus

Goed bedrijf, reageren snel en komen afspraken na.

Silvia Muller

Super snelle levering,zeer goed ingelicht, alles perfect verlopen.top.

Hod Margalit

Top service, scherpe geprijsd en heel snel geïnstalleerd

Geert Blaauw

Goed geregeld allemaal!TOP

Toonen

Veranderstroom blijkt een betrouwbare partner, houdt zich aan de afspraak. Ook als het tegenzit. Ook leveren ze redelijk snel. Het bedrijf dat wordt ingehuurd om de panelen te plaatsen is in ons... Veranderstroom blijkt een betrouwbare partner, houdt zich aan de afspraak. Ook als het tegenzit. Ook leveren ze redelijk snel. Het bedrijf dat wordt ingehuurd om de panelen te plaatsen is in ons geval behoorlijk tegengevallen.
"We install solar" is wel 3 keer terug geweest om de panelen juist aan te sluiten.
het leek ze telkens niet te lukken. Voor deze afspraak moest telkens iemand thuis zijn, dus indien nodig vrij nemen.
Ik heb zelf een flinke hoeveelheid afval van het dak kunnen halen, wat ze gewoon hebben laten liggen. Denk hier aan lasdoppen, stukjes kabel, schroeven en bouten. Op het platte dak veroorzaken zulke scherpe schroeven snel lekkage, als je er zo vaak moet lopen om het opnieuw aan te sluiten.
Ook de afwerking in de meterkast is beneden niveau, en niet volgens de norm gemonteerd.
Ik heb hier meerdere keren melding van gemaakt. de laatste keer zei de monteur toen ik vroeg of hij dit thuis ook zo zou doen, dat hij de apparatuur zoiezo nooit zou nemen thuis, en deed niks meer aan de meterkast.
Dat zal ik dus zelf netjes moeten maken blijkbaar.
Dus de partij "Veranderstroom" is een zeer goede partner, helaas kan ik niet positief zijn over de partij die de montage doet.

Gerard Aveling

Veranderstroom heeft mijn verwachting overtroffen. Het contact verliep plezierig en soepel, altijd goed telefonisch bereikbaar en in de persoonlijke online omgeving was de status eenvoudig volgen.... Veranderstroom heeft mijn verwachting overtroffen. Het contact verliep plezierig en soepel, altijd goed telefonisch bereikbaar en in de persoonlijke online omgeving was de status eenvoudig volgen. Deskundig personeel aan de telefoon gehad die mijn vragen adequaat konden beantwoorden. De Schouw verliep soepel en hierbij werd deskundig advies gegeven. Plaatsing gewoon door NL monteurs. Plaatsing van de zonnepanelen verliep vlot. Hulp van de monteurs gekregen bij het installeren van de App.