G.Janssen

Duidelijk stappenplan. Tijdsplanning volgens afspraak. Communicatie kan beter bv vast contactpersoon waar je tijdens proces terecht kunt.

Heemskerk A.

Sinds november 2022 zonnepanelen op het dak. Tot dusver tevreden. MAAR!!!! ..... Al vanaf 13 december j.l. werkt de app niet meer. Ik heb al diverse keren hierover gemaild en via de telefoon contact... Sinds november 2022 zonnepanelen op het dak. Tot dusver tevreden. MAAR!!!! ..... Al vanaf 13 december j.l. werkt de app niet meer. Ik heb al diverse keren hierover gemaild en via de telefoon contact gehad. ER GEBEURD HELEMAAL NIETS. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en er word ook niet teruggebeld. Als dit niet wordt opgelost zal ik een negatieve review plaatsen.

Jan willem

Wij zijn heel goed geholpen door Veranderstroom.

Gedurende het gehele proces was de communicatie goed.
Daarbij waren er geen onverwachte bijkomstigheden.
Het plaatsen zelf kon...
Wij zijn heel goed geholpen door Veranderstroom.

Gedurende het gehele proces was de communicatie goed.
Daarbij waren er geen onverwachte bijkomstigheden.
Het plaatsen zelf kon snel gerealiseerd worden.
En tot slot hoef je pas te betalen totdat alles geplaatst is.

Goede communicatie, vriendelijk, duidelijk. Jammer dat de bestelde vogelwering niet voldoende meegeleverd en geplaatst is. Nu moeten de buren nogmaals gestoord worden om via hen het dak op te... Goede communicatie, vriendelijk, duidelijk. Jammer dat de bestelde vogelwering niet voldoende meegeleverd en geplaatst is. Nu moeten de buren nogmaals gestoord worden om via hen het dak op te gaan.

Jan

Na de goedkeuring van de offerte werden alles geheel volgens afspraak nagekomen. Panelen zijn keurig gelegd.

Koenderink

Afschuwelijk. Nog nooit zo respectloos behandeld door een bedrijf. Niet 1 maal iets mis, maar eindeloos. Tot 3x keer over 3 maanden verdeeld afgebeld op de dag zelf (soms zelfs een uur nadat ze er... Afschuwelijk. Nog nooit zo respectloos behandeld door een bedrijf. Niet 1 maal iets mis, maar eindeloos. Tot 3x keer over 3 maanden verdeeld afgebeld op de dag zelf (soms zelfs een uur nadat ze er zouden zijn) zodat mijn man voor niets vrij heeft genomen, uiteindelijk kwam een bedrijf wat ze inhuurden panelen leggen, maar er was geen dakdekker (zoals wel gezegd was) dus die moesten 2 dagen later nogmaals komen. Dakdekkers gaven aan dat 2 van de 7 panelen die er een aantal dagen eerder waren aangelegd gebroken en zeer beschadigd waren, daar hebben we foto's van. Weer gezeur en stress. Daar kwamen uiteindelijk 2 nieuwe panelen voor, maar iedereen in de stress en boos en weer uren extra die wij hier mee bezig waren. Uiteindelijk 100 euro voor de onkosten gekregen na eindeloos bellen en niet teruggebeld worden. Ik werd vrijwel nooit teruggebeld na een verzoek daartoe, en moest elke keer zelf informatie zien te halen. We hebben nog met iemand van de directie gesproken die zou terugbellen, die heeft ook niet teruggebeld. Hij gaf zelf toe dat dit echt niet kan, dat zij al wilden stoppen met het bedrijf wat de panelen legde maar deze klus nog lieten doen, terwijl zij wisten dat dit niet in de haak was. Werkelijk afschuwelijk, je zou je kapot schamen. En dan 100 euro korting geven, waar dat niet eens in de buurt komt van wat 3 vrije dagen ons gekost hebben, los van het niet opvangen van energie 3 maanden en de stress die het gekost heeft. Wanneer je personeel zelf al aangeeft dat er veel mis gaat, dan kan je niet trots op je bedrijf zijn. Wij zullen iedereen waarschuwen nooit voor Veranderstroom te kiezen.

Rob

Duidelijke offerte, fijn telefonisch contact, gedegen schouw, snelle levering en fijne monteurs. De hele installatie is keurig gemonteerd en de bedrading netjes weggewerkt. Goede uitleg gekregen, en... Duidelijke offerte, fijn telefonisch contact, gedegen schouw, snelle levering en fijne monteurs. De hele installatie is keurig gemonteerd en de bedrading netjes weggewerkt. Goede uitleg gekregen, en een duidelijke app. Kortom : uitermate tevreden.

Sem Schouten

Nemen ruim de tijd om zaken vooraf door te nemen en houden ook tijdens de installatie rekening met de wensen van de klant. Ook houden zij zich keurig aan gemaakte afspraken.