Hazenoot

Het lastige met jullie bedrijf is dat jullie alleen maar tussenpersoon zijn. Ook telefonisch slecht te bereiken. Ik bel dan steeds via de verkoop ipv de serviceafdeling, want dan wordt er wel snel... Het lastige met jullie bedrijf is dat jullie alleen maar tussenpersoon zijn. Ook telefonisch slecht te bereiken. Ik bel dan steeds via de verkoop ipv de serviceafdeling, want dan wordt er wel snel opgenomen. Als je naar de service afdeling belt sta je vaak lang in de wacht en je krijgt altijd iemand anders aan de lijn. Mijn telefoon app werkte van het begin af al niet. Toen bleek dat er nog een ander kastje bij gemonteerd moest worden. Dat was door de installateur, Wesley Hartman, niet gedaan. Deze is inmiddels failliet, in ieder geval niet meer werkzaam voor jullie. Bij de installatie hiervan bleek dat het door Wesley geplaatste eerste kastje kennelijk kapot was. Ik zit nu te wachten tot ze bellen om het kastje te komen vervangen, maar dat doen ze pas als ze een keer hier in de buurt moeten zijn. Dat is heel vervelend. De panelen werken verder goed
Daar ben ik tevreden over. Ik ga voortaan nog alleen maar in zee met mensen die direct bereikbaar en aanspreekbaar zijn.
Mvgr
Dirk Hazenoot.

Zerrin Sigirci

Goede service. En de jongens die de zonnepanelen hebben geplaatst waren echte bikkels. Het regende en sneeuwde maar zij bleven lachen en positief. Petje af👏👍

Edwin Kouwenhoven

Goed contact bij vragen, installatiemonteurs erg vriendelijk, meedenkend en kundig.

Gerco Renkers

Sinds enige maanden liggen de zonnepannelen bij ons op het dak en wij zijn daar uitermate tevreden over. Zowel het proces van offerte maken als het daadwerkelijk plaatsen verliep uitstekend. De... Sinds enige maanden liggen de zonnepannelen bij ons op het dak en wij zijn daar uitermate tevreden over. Zowel het proces van offerte maken als het daadwerkelijk plaatsen verliep uitstekend. De techniek en de app werkt naar alle tevredenheid en ik kan een ieder Veranderstroom aanbevelen.

Peter van Dort

Aangenaam verrast waren we dat alles van begin tot eind tot in de puntjes geregeld was.Eerder bij een ander bedrijf waren we al 8 maanden bezig en na vele beloftes en teleurstellingen zijn we bij... Aangenaam verrast waren we dat alles van begin tot eind tot in de puntjes geregeld was.Eerder bij een ander bedrijf waren we al 8 maanden bezig en na vele beloftes en teleurstellingen zijn we bij Veranderstroom terecht gekomen. Met een eigen "dashboard" waarin alles overzichtelijk is bleef er weinig te vragen over maar heb je dan een vraag wordt deze dezelfde dag nog beantwoord. Het was bijna te mooi om waar te zijn en ik verwachtte dan ook een teleurstelling maar nee,het is allemaal top gegaan,nogmaals,van begin tot eind.

Marijke van den Berg

Duidelijke en snellecommunicatie

Alexander

Goede ervaring

Dennis

Goed bereikbaar en vriendelijk en komen afspraken na

S Haagh

ER waren de nodige problemen bij de aanleg van de zonnepanelen, maar uiteindelijk is het goed gekomen. Via de app de stroomproductie op afstand kunnen volgen is trouwens erg fijn.

Jaap de Haan

Tot en met de levering is alles perfect verlopen. Daarna was het wat slordiger. Ik heb een verzoek ingediend om tijdelijke verwijdering van 3 panelen ivm de montage van een rolluik. Dit duurde erg... Tot en met de levering is alles perfect verlopen. Daarna was het wat slordiger. Ik heb een verzoek ingediend om tijdelijke verwijdering van 3 panelen ivm de montage van een rolluik. Dit duurde erg lang en terugbellen voor een datum afspraak en toezeggingen voor een datum werden niet gestand gedaan. Ook de prijs voor deze diensten viel mij niet mee,eerlijk gezegd. Bij het afnemen van de 3 panelen is er overigens een ongeluk gebeurd met een van jullie medewerkers, wat jullie niet te verwijten is, echter hij moest de werkzaamheden wel alleen uitvoeren. Dit is m.i. niet geheel cfm. de ARBO-normen.
De 3 panelen (waarvan 2 nieuwe ivm beschadiging tijdens het ongeval) zijn op dit moment nog niet terug geplaatst, wat weer te wijten was aan personeelsgebrek ivm het uitvallen van deze monteur. Op 16 maart worden de 3 panelen teruggeplaatst.
E.e.a. klinkt wellicht wat negatief, maar ik zou jullie bedrijf nog steeds aanbevelen en ik hoop dat de monteur weer snel is hersteld van zijn val.
m.vr.gr.
Jaap de Haan