TH

Ik was niet geheel tevreden over een product dat ik had gekocht. Er werd snel gereageerd op mijn klacht en deze is naar volle tevredenheid afgehandeld. Bij verrast over deze service!

Herman Nijhof montagebedrijf

Prima ze doen wat ze zeggen

G.Spaan

Vriendelijk, snel geleverd op de plaats gebracht en aangesloten

Online bestelling van een oven ging probleemloos. Levering door PostNL Extra at Home ging wat moeizaam.

Robert

Op tijd geleverd. Niets te klagen

J de Weerd

Alle keukenapparatuur gekocht bij Veldkamp. We wisten goed wat wilden hebben en dit was via hun website makkelijk uit te zoeken. Zij reageerden snel en kwamen met een goede totaalprijs. De prijzen... Alle keukenapparatuur gekocht bij Veldkamp. We wisten goed wat wilden hebben en dit was via hun website makkelijk uit te zoeken. Zij reageerden snel en kwamen met een goede totaalprijs. De prijzen zijn over het algemeen goed! Op moment van schrijven nog niet alles geleverd, maar ik weet ook dat dit voornamelijk buiten toedoen van Veldkamp om gaat en andere leveranciers hier ook last van hebben.
Kortom; goede partij, snelle reacties, concurrerende prijs.

Frank

De gekozen Siemens kookplaat werd elders op een website goedkoper aangeboden. Geen probleem: offerte wordt aangepast. Veldkamp maakt zo de belofte waar die op de website wordt gedaan. Afhandeling,... De gekozen Siemens kookplaat werd elders op een website goedkoper aangeboden. Geen probleem: offerte wordt aangepast. Veldkamp maakt zo de belofte waar die op de website wordt gedaan. Afhandeling, contacten en levering zijn accuraat en klantvriendelijk gedaan.

Wim Mulder

We hadden problemen met onze oude wasmachine en gingen op zoek naar een nieuwe. Omdat de prijzen bij Veldkamp heel netjes zijn, contact gezocht. Goed advies ontvangen en de volgende dag stond er een... We hadden problemen met onze oude wasmachine en gingen op zoek naar een nieuwe. Omdat de prijzen bij Veldkamp heel netjes zijn, contact gezocht. Goed advies ontvangen en de volgende dag stond er een nieuwe wasmachine bij ons te draaien. Dat is nog eens perfecte service.