Dekker

Vandaag de nieuwe Siemens koffiemachine in goede staat en zeer goed verpakt ontvangen. Prima prijs kwaliteit verhouding en alle afspraken m.b.t. levering zijn nagekomen. Veldkamp Witgoed wordt door... Vandaag de nieuwe Siemens koffiemachine in goede staat en zeer goed verpakt ontvangen. Prima prijs kwaliteit verhouding en alle afspraken m.b.t. levering zijn nagekomen. Veldkamp Witgoed wordt door ons zeer aanbevolen!

Wouters

Jammer dat op internet staat 5 dagen levertijd na een telefoontje niet leverbaar voor eind januarie met extra geld erbij een andere gekocht , ( kleine lettertjes lezen zeggen ze dan ) dat is niet... Jammer dat op internet staat 5 dagen levertijd na een telefoontje niet leverbaar voor eind januarie met extra geld erbij een andere gekocht , ( kleine lettertjes lezen zeggen ze dan ) dat is niet leuk, levering na extra bijbetaling was super

Marianne

Online een inductie kookplaat gekocht omdat veldkamp verreweg de goedkoopste was. Bleek echter niet op voorraad; hierover werd ik na 2 dagen geïnformeerd. Alsook over de datum waarop er weer... Online een inductie kookplaat gekocht omdat veldkamp verreweg de goedkoopste was. Bleek echter niet op voorraad; hierover werd ik na 2 dagen geïnformeerd. Alsook over de datum waarop er weer geleverd zou kunnen worden, en met alternatieven indien ik geen zin had om 3 weken te wachten. Ik heb gewacht, want er was geen haast.

bert

Correcte afwerking van de bestelling

De Lange

Goed contact, duidelijke afspraken en een hele scherpe prijs

Erna Fransen

Perfect geleverd

anoniem

Levering duurde lang en enkele contacten waren nog eens onvriendelijk in de mail. uiteindelijk bleek men het product in de voorraad gelegd te hebben.

J. v. Erp

Prima aankoop gedaan. Atikel werd na 2 dagen al bezorgd. Uitstekende service!