Timmer

Fantastische service
komen afspraak na en een goede uitleg aan de telefoon

G. Dijkstra

Zeer kundig geholpen bij aanschaf van nieuwe combimagnetron goede prijs en prima montage service.

M.De laRoy

Zeer tevreden

Bobbie

Wij hebben goede ervaring gehad met dit bedrijf. Ze hebben hun best gedaan om te zoeken naar een kookplaat die zowel bij onze wensen paste als op voorraad was. Ook waren we blij dat de kookplaat... Wij hebben goede ervaring gehad met dit bedrijf. Ze hebben hun best gedaan om te zoeken naar een kookplaat die zowel bij onze wensen paste als op voorraad was. Ook waren we blij dat de kookplaat volgens afspraak en op tijd geleverd werd.

snip

Hier hebben wij een kookplaat besteld. we werden keurig van de levertijd op de hoogte gehouden. vervolgens werd de kookplaat door veldkamp zelf afgeleverd. top service.

Veldkamp Keukens

Veldkamp Keukens

Ruth Sarris

Top service

TJ

Scherpe prijs en correcte levering.

Erwin

De levering is niet geheel volgens plan gegaan. Er was gebrek aan communicatie voor het leveren van de wasmachine en het installeren zou ook gedaan worden wat uiteindelijk niet is gebeurd. Het viel... De levering is niet geheel volgens plan gegaan. Er was gebrek aan communicatie voor het leveren van de wasmachine en het installeren zou ook gedaan worden wat uiteindelijk niet is gebeurd. Het viel me tegen.