Sybren van Daalen

Zeer slecht. By far de meest dramatische service die ik in mijn leven heb meegemaakt.

E Hoekstra

Goed. Maar de site is verwarrend. Met name het begrip " gratis verzenden"; voeg op de site a.u.b. toe: "vanaf € 100".

Jerrie

Netjes geholpen en altijd antwoord op vragen.

Wim Schoonhoven

Op vrijdag een inductie kookplaat gekocht. Uitstekend geholpen door vriendelijke jonge man en op maandagochtend is de plaat al geleverd en geplaatst, geheel naar wens.

Hens

Uitstekend van A tot Z.

Hans

Prima levering. Goede afspraken mee te maken over het exacte tijdstip. Denkt met je mee.

Paul

Prima service bij VELDKAMPKEUKENS 👍👏👏Kookplaat telefonisch besteld en binnen 5 dagen (inclusief weekend!) in huis👍👏👏
Planning bij bestellen voor mij direct de leverancier gebeld en...
Planning bij bestellen voor mij direct de leverancier gebeld en geverifieerd of levering echt al na 3 dagen aan VELDKAMPKEUKENS werd gedaan. Ja dus. 👍
Bij 2 concurrenten pas na 2 weken levering en zelfs pas na 5 weken! 🙈😩😩
Maandag gebeld door VELDKAMPKEUKENS of levering op woensdag kon…ja dus! Op dinsdag een Track en tracecode ontvangen. …. Op woensdagmorgen om 9 uur door de chauffeur gebeld dat hij inderdaad tussen half 12 en 13.10 kwam …… En om 13 uur gebracht.
COMPLIMENTEN voor zo’n goede service 👏👏
Zo zouden er meer het moeten doen!👍Kunnen anderen nog wat van leren!

J de Boer

Kookplaat gekocht (zonder installatie). Snel geleverd met een goede prijs. Goedkoopste die we konden vinden. Goede after sales. Werden netjes op de hoogfte gehouden van beschikbaarheid en transport.

Bert Verweij

Snelle service, vriendelijke mensen aan de telefoon, ook de magazijnman Bartjan is erg meedenkend.
Al met al fijn bedrijf om zaken mee te doen.