Vitaeva - De WIA specialist

Zeer goede service en ondersteuning. Snelle levering en ze denken echt met je mee als starter.

Meedenken, snelheid, goede kwaliteit. Uitstekende service.

RazorSnake Productions

VeiligDoen vind ik een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Alles is duidelijk en transparant zo kwam ik niet voor onaangename verassingen te staan i.v.m. de prijs. Er was ook veel ruimte om vragen te...

Snelheid van levering, transparantie en levering op maat!

Dadem

We zijn erg positief. De communicatie verliep prettig en snel. De opgestelde documenten zijn naar onze wens.

Deskundig, snel, vriendelijk.

Afke Fokma

Ik heb Algemene Voorwaarden en een privacyverklaring laten opstellen. het contact was prettig. De medewerkers zijn deskundig.

deskundig, snel, prettig contact

In verband met het opstarten van een eigen onderneming, hebben we door een jurist van VeiligDoen onze algemene voorwaarden op laten stellen.

Snelheid is het eerste dat te binnen schiet. We gingen ervan uit dat het wel eventjes kon duren. Echter we werden blij verrast door de snelle service. Het totaalplaatje ziet er overzichtelijk en duidelijk uit.

paul neirinckx produkties

Via een zoekopdracht op internet kwam ik bij VeiligDoen. Omdat hun werkwijze mij aansprak heb ik de 'online vragenlijst' ingevuld.
Omdat er bij het aanvraagproces, door een storing, iets was...

vriendelijk, deskundig, betrokken, snel en niet duur.

De site is helder. Het aanvragen ging goed en het contact was snel, vriendelijk en efficiënt

Snelle reactie

Professionele en vriendelijke service.

Snelle afhandeling van aanvragen en duidelijk kennis van zaken.

Mundo Students

Fijne ervaring. Het personeel werkt goed mee en begrijpt de business van de tegenpartij goed (ook meedenken).

Goede Engelse taal.
Communicatie.
Open voor aanpassingen.
Meedenkend

Ledlicht Totaal

Positief

Een snelle en professionele afhandeling, het komt heel vertrouwd over