Echt een top bedrijf! de samenwerking verliep heel snel en erg soepel. een aanrader voor een ieder die algemene voorwaarden etc nodig heeft.

binnen 4 dagen waren alle documenten klaar voor gebruik. echt zeer tevreden

Steven Goudsblom

Alles is verlopen naar wens.

De communicatie.

PART zorg

Meedenkende en pragmatische aanpak. Standaardproducten waar mogelijk maar even deze toepassen op al een bestaande overeenkomst (algemene voorwaarden) gaat ook uitstekend met VeiligDoen. Marjolein... Meedenkende en pragmatische aanpak. Standaardproducten waar mogelijk maar even deze toepassen op al een bestaande overeenkomst (algemene voorwaarden) gaat ook uitstekend met VeiligDoen. Marjolein heeft ons daarin goed geholpen en zoals altijd bij VeiligDoen tegen een scherp tarief, voordeel daarvan ook is dat het proces efficient is ingericht waardoor we in zeer korte tijd voorzien waren van een actueel en volledig pakket Algemene Voorwaarden.

Efficient en duidelijk proces. Prettig dat veel online al kan worden geregeld. Aantrekkelijke tarieven.

altijdalleskwijt.nl

Denken in oplossingen en niet in problemen. Fijne service en snelle levering.

- Denken met de klant mee
- Snelle levering
- Goede service
- Deskundig advies

Vitaeva - De WIA specialist

Zeer goede service en ondersteuning. Snelle levering en ze denken echt met je mee als starter.

Meedenken, snelheid, goede kwaliteit. Uitstekende service.

RazorSnake Productions

VeiligDoen vind ik een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Alles is duidelijk en transparant zo kwam ik niet voor onaangename verassingen te staan i.v.m. de prijs. Er was ook veel ruimte om vragen te... VeiligDoen vind ik een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Alles is duidelijk en transparant zo kwam ik niet voor onaangename verassingen te staan i.v.m. de prijs. Er was ook veel ruimte om vragen te stellen en deze werden keurig beantwoord.
Als je zeker wilt zijn van bijvoorbeeld goede leveringsvoorwaarde en een privacyverklaring op maat, medewerkers die je kunt vertrouwen, dan is VeiligDoen een absolute aanrader.

Snelheid van levering, transparantie en levering op maat!

Dadem

We zijn erg positief. De communicatie verliep prettig en snel. De opgestelde documenten zijn naar onze wens.

Deskundig, snel, vriendelijk.

Afke Fokma

Ik heb Algemene Voorwaarden en een privacyverklaring laten opstellen. het contact was prettig. De medewerkers zijn deskundig.

deskundig, snel, prettig contact

In verband met het opstarten van een eigen onderneming, hebben we door een jurist van VeiligDoen onze algemene voorwaarden op laten stellen.

Snelheid is het eerste dat te binnen schiet. We gingen ervan uit dat het wel eventjes kon duren. Echter we werden blij verrast door de snelle service. Het totaalplaatje ziet er overzichtelijk en... Snelheid is het eerste dat te binnen schiet. We gingen ervan uit dat het wel eventjes kon duren. Echter we werden blij verrast door de snelle service. Het totaalplaatje ziet er overzichtelijk en duidelijk uit.

paul neirinckx produkties

Via een zoekopdracht op internet kwam ik bij VeiligDoen. Omdat hun werkwijze mij aansprak heb ik de 'online vragenlijst' ingevuld.
Omdat er bij het aanvraagproces, door een storing, iets was...
Omdat er bij het aanvraagproces, door een storing, iets was mis gegaan, werd ik door de vriendelijke juridisch medewerkster Anne gebeld en hebben wij de vragenlijst telefonisch doorgenomen / ingevuld. Anne had tijdens het telefoongesprek mijn website op haar computer open staan, zodat zij gerichte vragen kon stellen en een beter beeld kreeg van mij als klant. Er wordt goed geluisterd en eventueel doorgevraagd.
Bovendien was Anne ook zeer behulpzaam toen zei hoorde dat ik bezig was met een "toestemmingsformulier" (dat ik nodig had voor de scholen waar ik regelmatig optredens van kinderen film). Zij stuurde mij per email, kort na het telefoongesprek, een aanvulling waarmee ik gevrijwaard kon worden van eventuele aanspraken van derden.

VeiligDoen / Anne houdt zich aan de afgesproken tijdlijnen (t.a.v. gemaakt afspraken / toezeggingen) en reageert zeer snel op vragen / e-mails van de klant. Ik kan VeiligDoen aan iedereen aanraden!

vriendelijk, deskundig, betrokken, snel en niet duur.