Echt een top bedrijf! de samenwerking verliep heel snel en erg soepel. een aanrader voor een ieder die algemene voorwaarden etc nodig heeft.

binnen 4 dagen waren alle documenten klaar voor gebruik. echt zeer tevreden

Steven Goudsblom

Alles is verlopen naar wens.

De communicatie.

PART zorg

Meedenkende en pragmatische aanpak. Standaardproducten waar mogelijk maar even deze toepassen op al een bestaande overeenkomst (algemene voorwaarden) gaat ook uitstekend met VeiligDoen. Marjolein...

Efficient en duidelijk proces. Prettig dat veel online al kan worden geregeld. Aantrekkelijke tarieven.

altijdalleskwijt.nl

Denken in oplossingen en niet in problemen. Fijne service en snelle levering.

- Denken met de klant mee
- Snelle levering
- Goede service
- Deskundig advies

Vitaeva - De WIA specialist

Zeer goede service en ondersteuning. Snelle levering en ze denken echt met je mee als starter.

Meedenken, snelheid, goede kwaliteit. Uitstekende service.

RazorSnake Productions

VeiligDoen vind ik een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Alles is duidelijk en transparant zo kwam ik niet voor onaangename verassingen te staan i.v.m. de prijs. Er was ook veel ruimte om vragen te...

Snelheid van levering, transparantie en levering op maat!

Dadem

We zijn erg positief. De communicatie verliep prettig en snel. De opgestelde documenten zijn naar onze wens.

Deskundig, snel, vriendelijk.

Afke Fokma

Ik heb Algemene Voorwaarden en een privacyverklaring laten opstellen. het contact was prettig. De medewerkers zijn deskundig.

deskundig, snel, prettig contact

In verband met het opstarten van een eigen onderneming, hebben we door een jurist van VeiligDoen onze algemene voorwaarden op laten stellen.

Snelheid is het eerste dat te binnen schiet. We gingen ervan uit dat het wel eventjes kon duren. Echter we werden blij verrast door de snelle service. Het totaalplaatje ziet er overzichtelijk en duidelijk uit.

paul neirinckx produkties

Via een zoekopdracht op internet kwam ik bij VeiligDoen. Omdat hun werkwijze mij aansprak heb ik de 'online vragenlijst' ingevuld.
Omdat er bij het aanvraagproces, door een storing, iets was...

vriendelijk, deskundig, betrokken, snel en niet duur.