HypnoseMentor

Al aantal jaren goede ervaringen, snelle afhandeling van werk

Zeer prettig.

Binnen korte tijdbestek een volwaardige document opgeleverd.

Christan Producties & Diensten | Christan Online

Algemene voorwaarden op maat laten maken en later laten aanpassen.

Bijzonder handig en niet duur!
Online een aantal vragen invullen en de algemene voorwaarden worden op maat voor je opgesteld.
Na een tijdje enkele aanpassingen laten aanbrengen wegens uitbreiding van de bedrijfsactiviteiten en ook dat was zo geregeld. TOP!

Jan Jaap

Prettige en vlotte samenwerking om mijn Algemene Voorwaarden op de gewenste manier op te laten stellen.

Flexibel: de eerste versie was erg uitgebreid, terwijl ik liever een korte versie voor ogen had. Dit was ook mogelijk en dezelfde dag ontvang ik nog een kortere versie.

Prima en kundig bedrijf. Komt deskundig over.

Verstand van zaken en korte levertijd.

Er zit een goede flow in de werkzaamheden. Snel reageren op e-mailtjes en een goede follow-up zorgen voor tevredenheid.

reactiesnelheid, informatievoorziening, follow-up

Opstellen en aanpassen overeenkomst

Werkt snel en accuraat bij vragen over overeenkomsten.

Moneybox administraties

Mijn ervaring met VeiligDoen is uit uiterst prettig.
Ze hebben onze algemene voorwaarden opgesteld en wat ik prettig vond dat ze heel snel waren in het opstellen daarvan.
Ook de uitleg...

snelle afhandeling, goede prijs, vragen werden duidelijk beantwoord.

Verkerk Webdesign en Services

Was een hele positieve ervaring om mijn Algemene Voorwaarden door VeilgDoen op te laten stellen

Snel en flexibel met maatwerk.

Mijn ervaringen zijn positief. Ik heb mijn Algemene voorwaarden laten opmaken en bij wijzigingen van de wet of anderszins wordt ik erop geattendeerd dat mijn voorwaarden aangepast moeten worden. Erg...

Direct contact, professioneel en vlotte service