Regionaal Zorgbeheer

Zeer positief. Wij hebben verschillende overeenkomsten laten opstellen door Jarno Koning, vanaf onze start. Alle communicatie verliep prima. Jarno, weet precies wat jouw bedrijf nodig heeft.

Behulpzaam, flexibel, zorgvuldig.

Proudin

Bij Veilig Doen heb ik voor 2 bedrijven de AV op laten maken, een overeenkomst van opdracht en een privacyverklaring. Veilig Doen was zeer goed bereikbaar en kwamen met goede suggesties zodat de... Bij Veilig Doen heb ik voor 2 bedrijven de AV op laten maken, een overeenkomst van opdracht en een privacyverklaring. Veilig Doen was zeer goed bereikbaar en kwamen met goede suggesties zodat de documenten goed aansluiten bij onze bedrijfsvoering. Ik beveel Veilig Doen ten zeerste aan.

Zeer goed bereikbaar, snel een antwoord.

BIMregister/BIM Onderwijs

Zeer goed geholpen door Marit om nieuwe Algemene Voorwaarden op te stellen.

Flexibel, snel, kundig en meedenkend.

Super professioneel en snel geholpen

Snel, professioneel, kundig, betaalbaar en eerlijk

Dots & Sparks

Fijn contact en heldere algemene voorwaarden!

communicatie

Trendacademy

Heldere communicatie in het sparren over algemene voorwaarden.

Toelichting op juridische termen, zorgvuldige aanpassingen en snelle levering.

Echt een top bedrijf! de samenwerking verliep heel snel en erg soepel. een aanrader voor een ieder die algemene voorwaarden etc nodig heeft.

binnen 4 dagen waren alle documenten klaar voor gebruik. echt zeer tevreden

Steven Goudsblom

Alles is verlopen naar wens.

De communicatie.

PART zorg

Meedenkende en pragmatische aanpak. Standaardproducten waar mogelijk maar even deze toepassen op al een bestaande overeenkomst (algemene voorwaarden) gaat ook uitstekend met VeiligDoen. Marjolein... Meedenkende en pragmatische aanpak. Standaardproducten waar mogelijk maar even deze toepassen op al een bestaande overeenkomst (algemene voorwaarden) gaat ook uitstekend met VeiligDoen. Marjolein heeft ons daarin goed geholpen en zoals altijd bij VeiligDoen tegen een scherp tarief, voordeel daarvan ook is dat het proces efficient is ingericht waardoor we in zeer korte tijd voorzien waren van een actueel en volledig pakket Algemene Voorwaarden.

Efficient en duidelijk proces. Prettig dat veel online al kan worden geregeld. Aantrekkelijke tarieven.

altijdalleskwijt.nl

Denken in oplossingen en niet in problemen. Fijne service en snelle levering.

- Denken met de klant mee
- Snelle levering
- Goede service