Prima contact met Addy, Jeroen en de interieurontwerpster(ben haar naam even kwijt;-)).
Goed advies. Prima showroom. Wellicht wat grotere stukken voorbeeld gietvloer op de vloer zelf maken in vakken ipv kleinere stukken op de muur.

Mijn vloer is keurig opgeleverd, heldere communicatie en heel vriendelijk personeel (zowel in de zaak als degenen die de vloer leggen)

Gratis persoonlijk kleuradvies bij aanschaf van een vloer, goede en vlotte communicatie, medewerkers die klantvriendelijk zijn.

Ik begreep in eerste instantie dat de vloer op vrijdag opgeleverd zou worden, toen de vloer gelegd werd begreep ik dat de vloer op maandag (dus paar dagen later) ipv vrijdag zou worden opgeleverd.... Ik begreep in eerste instantie dat de vloer op vrijdag opgeleverd zou worden, toen de vloer gelegd werd begreep ik dat de vloer op maandag (dus paar dagen later) ipv vrijdag zou worden opgeleverd. Hierdoor diende mijn planning aangepast te worden. Een verbeterpunt zou zijn om tijdig hierover vast te leggen wanneer de vloer opgeleverd zal worden.

Volledig volgens afspraak geleverd, dus een goede ervaring rijker.

Kwaliteit van de geleverde werkzaamheden is boven verwachting.

Richard Menke

Zeer goede ervaring!

Vriendelijk, vakkundig, goede kwaliteit en service

geen verbeterpunten

Positief, goed geholpen en een prachtig eindresultaat

Kennis van zaken en goed geholpen

Prijs van de vloer op kleinere oppervlakte aan de prijzige kant

Om trost

Heel goed.

Aardige jongens en nauwkeurig werk

Tim van Hulten

Wij hebben onze vloer door Van Hollandse Bodem laten leggen.
Dit was een bijzonder goede keuze want het resultaat is echt helemaal naar wens.

Goed advies, er wordt heel goed meegedacht. En het product is gewoon heel erg mooi.

Ik heb geen minpunten kunnen ontdekken.

Wendy

Zojuist de oplevering van mijn gietvloer gehad, super!! Ik ben er heel blij mee!
Dank aan Jack, Elaine, Jeroen en Addy.

- prettig contact
- behulpzaam en geduldig
- duidelijke uitleg
- komen afspraken na
- heel mooi resultaat

Een mooie overzichtelijke showroom waar de tijd voor je wordt genomen. Uiteindelijk gekozen voor een gietvloer. We zouden echter een week lang ons huis niet in kunnen als de vloer wordt aangelegd.... Een mooie overzichtelijke showroom waar de tijd voor je wordt genomen. Uiteindelijk gekozen voor een gietvloer. We zouden echter een week lang ons huis niet in kunnen als de vloer wordt aangelegd. Gelukkig was er de mogelijkheid om tijdens de voorjaarsvakantie (en onze afwezigheid) de vloer aan te leggen.
Dit is bijzonder prettig.

Vakkundig, flexibel, enthousiast.

Wellicht kan de aanleg van de vloer uitgebreid worden met optionele diensten zoals voorbereiding (bijv. verwijderen van oude vloer) en daarna het afwerken (bijv. plaatsen van plinten).

Sjoerd

Verschillende winkels bezocht, maar geen van alle kon ons vertrouwen winnen. Na het lezen van de positieve recensies over Van Hollandse Bodem een bezocht gebracht aan de winkel in Gorinchem. Addy... Verschillende winkels bezocht, maar geen van alle kon ons vertrouwen winnen. Na het lezen van de positieve recensies over Van Hollandse Bodem een bezocht gebracht aan de winkel in Gorinchem. Addy heeft ons uitgebreid geïnformeerd, kwam met goede adviezen en gaf ons een vertrouwd gevoel.

Mooie showroom waar je uitgebreid wordt geïnformeerd. Doordat dit bedrijf zich focust op gietvloeren hebben zij beduidend meer ervaring dan leveranciers die het als bijproduct verkopen. Contact... Mooie showroom waar je uitgebreid wordt geïnformeerd. Doordat dit bedrijf zich focust op gietvloeren hebben zij beduidend meer ervaring dan leveranciers die het als bijproduct verkopen. Contact verliep erg prettig, zowel bij het verkoopproces als bij de uitvoering. De oplevering moet nog plaatsvinden, maar we kregen zelfs een belletje vanaf Addy zijn vakantie adres of we tevreden waren met het resultaat. Klasse!

De vloer ligt pas een paar dagen en moet zelfs nog officieel worden opgeleverd, maar vooralsnog zijn er geen klachten vanuit ons! Prettig gevoel bij de aanschaf en het resultaat.