martin lindhout / euro-caps

Leerzaam , zeer bekwame leraar die het ook nog leuk bracht!!!

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

de gehele dag was boeiend

Beste Martin,
Dank voor je terugkoppeling. Fijn dat je deze cursus zo hebt ervaren en je een boeiende dag hebt gehad waarbij je veel nieuwe kennis hebt opgedaan.

Orbus Neich Medical BV

Mijn ervaring met V-Kam is erg goed. Ik vond de interactie perfect en het niveau van de cursus ook goed aangepast op het team.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

De interactie tijdens de cursus, het is niet alleen maar luisteren, maar ook heel veel meedenken, dit is erg leerzaam en waardevol in mijn ogen.

Reactie V-Kam Education:

Bedankt voor deze positieve woorden. Fijn dat je de cursus zo ervaren hebt. We zien je graag nog een keer terug bij een van onze andere cursussen.

WRT BV

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Overleg met de andere deelnemers

Reactie V-Kam Education:

Dankjewel voor deze postieve woorden. Fijn dat je ons dit als terugkoppeling hebt gegeven.

Lomans Totaalinstallateur

Prima training. Prettige trainer in de omgang.

Geen drempel naar trainer

Reactie V-Kam Education:

Fijn dat je zo terugkijkt op onze cursus. Goed om te lezen dat er geen drempel was tussen de trainer en jullie zodat je terugkijkt op een prettige training.

Sanovo Technology Group, NL

Positief

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

mix theorie en praktijkopdrachten ruimte voor interactie.

Reactie V-Kam Education:

Goed om te lezen dat je de interactie en de mix van de theorie en praktijk zo positief hebt ervaren. Dank voor je terugkoppeling.

Peter Koopmans

1e bijeenkomst preventiemedewerker was volgens mij meer uit te halen. (Ook aan einde van die bijeenkomst aan docent teruggegeven) Wellicht wat dieper ingaan op lesstof. Bijeenkomst 2 en 3... 1e bijeenkomst preventiemedewerker was volgens mij meer uit te halen. (Ook aan einde van die bijeenkomst aan docent teruggegeven) Wellicht wat dieper ingaan op lesstof. Bijeenkomst 2 en 3 aanzienlijk beter door de opdrachten in interactie met deelnemers/docent.. Overall een prettige ervaring.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Vooral dat het meerdere dagen zijn waarop stof wordt aangeboden. Dan beklijft het beter.

Beste Peter,
Beste Peter,
Bedankt voor je feedback. Fijn dat je de moeite hebt genomen om deze voor ons in te vullen. Je punten zullen wij zeker meenemen ter verbetering van onze cursus. Goed om te lezen dat je goed terugkijkt op deze training.

AVL

Prima cursus.

nvt

Reactie V-Kam Education:

Bedankt voor het schrijven van deze feedback. Fijn dat je de cursus zo hebt ervaren.

Dornan

A well organized and delivered sessions , both online and in the exam center.
The co-ordination and coach on the day were very professional.

The co-ordination and planning

Reactie V-Kam Education:

Thank you for these positive words about our course. Thank you for experiencing it this way!
Kind regards,

Jan Hoedjes / Handicare Stairlifts

Goed trainining interne audit gegeven door Nelleke met duidelijke uitleg en materiaal. Het lokaal in het Atlas gebouw was wat klein en bedompt.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Duidelijke uitleg van de trainer.

Beste Jan,
Dankjewel voor deze terugkoppeling. Je punt over de locatie zullen wij meenemen. Goed dat je dit bij ons meldt! Fijn dat de cursus aan je verwachtingen heeft voldaan.
Hartelijke...
Beste Jan,

Carmen

Duidelijke en interessante cursus

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Een behoorlijk deel is interactief, waardoor je gefocust blijft.

Reactie V-Kam Education:

Dankjewel Carmen, fijn dat je de interactie tijdens de cursus als positief hebt ervaren. Graag tot een volgende keer.