Aeronaic Services BV

Interne audit training gevolgd

UItleg en structuur

Reactie V-Kam Education:

Bedankt Gerard dat je de moeite hebt gegeven om ons deze feedback te geven. Fijn dat je de uitleg en structuur tijdens de training zo positief hebt ervaren.

Nelleke

Duidelijke basistraining die de context van de ISO goed uitlegt

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Praktijkvoorbeelden en concrete uitleg gerelateerd aan je eigen organisatie

Beste Nelleke,
Fijn dat de praktijkvoorbeelden met de uitleg er voor gezorgd heeft dat je alle nieuwe kennis toe kunt passen op je werkt.

A van de Groep

Een cursus die veel inhoud heeft en praktisch gericht.
Zeer aan te bevelen.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Dan leer je direct het werk in de praktijk uit te voeren. Alle werkstukken die je moet maken en ook de scriptie vragen ze om direct probleemstukken van je eigen bedrijf aan te aanpakken.
Dan leer je direct het werk in de praktijk uit te voeren.
Geen genade als je werk niet goed is.
Je moet het goed doen.

Reactie V-Kam Education:

Dankjewel Bertus voor deze feedback. Fijn dat je de opleiding zo hebt ervaren en gelijk een toepassing kon maken op de werkvloer. Zo heb je gelijk eer van je werk.

Vitters

Ok

Kort

Reactie V-Kam Education:

Dankjewel voor deze terugkoppeling. Fijn dat je de training positief hebt ervaren en dat je geslaagd bent voor het examen!

Kooi

Goede verzorging en goede kwaliteit van docent.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Makkelijk te volgen en geen vermoeiende stof.

Reactie V-Kam Education:

Bedankt voor deze terugkoppeling! Goed om te lezen dat de lesstof zo goed te volgen was.

Sanne

Ik heb een goede ervaring met V-KAM Education.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

De docenten bij de KAM-coördinator opleiding komen zelf uit de praktijk en hebben veel kennis over de verschillende werkgebieden waardoor de theorie nog makkelijker te koppelen is aan de praktijk... De docenten bij de KAM-coördinator opleiding komen zelf uit de praktijk en hebben veel kennis over de verschillende werkgebieden waardoor de theorie nog makkelijker te koppelen is aan de praktijk doordat ze praktijkvoorbeelden kunnen geven.

Beste Sanne,
Dank voor deze positieve woorden. Heel veel succes om alle nieuwe kennis die je opgedaan hebt nu in de praktijk toe te gaan passen.

Reinigingsdienst Waardlanden

Op een paar (kleine) punten na een prima training met als beloning een zeer waardevol diploma.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Opleiding wordt door vak bekwame docenten gegeven en is direct in de praktijk toepasbaar. Het heeft mij persoonlijk veel inzicht en inspiratie gegeven om KAM coördinatie binnen ons bedrijf een... Opleiding wordt door vak bekwame docenten gegeven en is direct in de praktijk toepasbaar. Het heeft mij persoonlijk veel inzicht en inspiratie gegeven om KAM coördinatie binnen ons bedrijf een plaats te geven.

Beste Rene,
Beste Rene,
Goed om te lezen dat je de vakbekwaamheid van onze trainers zo positief hebt ervaren en dat je de nieuwe kennis gelijk kunt toepassen op je werk. Succes met de hele implementatie.

Etigam BV

Goede en duidelijke leerstof

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

De mentoren waren zeer goed

Reactie V-Kam Education:

Bedankt voor deze 5 sterren. Fijn dat je het contact en de lesdagen met onze trainers zo hebt ervaren. Graag tot een volgende keer.

HTM NV

Eerste keer voor een interne audit cursus

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

heel veel teamdiscussie wat enorm verhelderend werkt

Reactie V-Kam Education:

Goed om te lezen dat de discussie voor veel nieuwe inzichten heeft gezorgd! Succes om de nieuwe kennis toe te passen in je werkomgeving.

Innovat Projecten B.V.

Uitstekend

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

De benadering van de cursus in mijn persoonlijke/werk situatie

Beste John,
Fijn dat je onze training hebt beoordeeld met 5 sterren. Onze insteek is dat de trainingen goed aansluiten op de werkomgeving van de cursisten. Zo te lezen is dit goed gelukt....
Beste John,