Rehobôthschool

Prima communicatie

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Praktisch, to the point, positieve insteek

Reactie V-Kam Education:

Bedankt voor deze terugkoppeling! Fijn dat jullie hier als school zo op terugkijken. Graag tot volgend jaar!

CONO Kaasmakers

Reactie V-Kam Education:

Dankjewel dat je de moeite hebt genomen om ons feedback te geven!
Graag tot een volgende keer.

Loonbedrijf H. van der Beek

Prima geregeld. Lesmateriaal vantevoren ontvangen, bevestiging keurig geregeld en het certificaat was er al op de dag na de cursus. Echt top. Goede balans tussen doornemen theorie, maken van... Prima geregeld. Lesmateriaal vantevoren ontvangen, bevestiging keurig geregeld en het certificaat was er al op de dag na de cursus. Echt top. Goede balans tussen doornemen theorie, maken van opdrachten en op tijd een pauze. Lunch was overigens ook uitstekend geregeld. Dit geldt ook voor de energizer 's middags. Prima locatie, goed bereikbaar.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Praktisch toepasbaar. Vooral de oefeningen tijdens de les maken zaken duidelijker, omdat je een en ander voor je eigen bedrijf inzichtelijk moet maken. Docente legde alles heel helder uit.

Reactie V-Kam Education:

Bedankt voor deze uitgebreide feedback. Fijn dat je daar de moeite voor hebt genomen! Goed om te lezen dat er een goede balans is tijdens de lesdag zodat de lesdag met een positief gevoel afgesloten... Bedankt voor deze uitgebreide feedback. Fijn dat je daar de moeite voor hebt genomen! Goed om te lezen dat er een goede balans is tijdens de lesdag zodat de lesdag met een positief gevoel afgesloten kan worden.

Gerto Kwant

Interactief, gemotiveerde trainer en goede informatie

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Afwisseling van opdrachten en theorie

Beste Gerto,
Bedankt voor deze positieve feedback! Fijn dat de afwisseling tussen theorie en praktijk er voor gezorgd heeft dat je zo goed op deze cursus terugkijkt!
Hartelijke...
Beste Gerto,

Stefan Bosman

Leuke laag drempelige cursus.

Goed aandacht voor vragen

Reactie V-Kam Education:

Dankjewel Stefan voor deze terugkoppeling. Fijn dat je de cursus 5 sterren geeft en als laagdrempelig hebt ervaren.
Veel succes om nu alles op de werkvloer toe te passen.
Hartelijke...
Veel succes om nu alles op de werkvloer toe te passen.
Bertine

Geodis Logistics Netherlands B.V.

Duidelijke informatie, voldoende lesmateriaal. Goede interactie tussen docent en cursisten.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

De expertise van de docent.

Beste Remco,
Beste Remco,
Bedankt voor deze positieve woorden. Dat de expertise van de docent zo gewaardeerd is zullen we doorgeven. Ook goed om te lezen dat er voldoende interactie was en je veel nieuwe informatie hebt gekregen.

Ivonne de Ruijter/ Uniekaas.nl

Zeer interessant

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

De aandacht van de cursisten vasthouden

Beste Yvonne,
Beste Yvonne,
Goed om te lezen dat je zo terugkijkt op de cursus. Fijn dat de trainer er voor gezorgd heeft dat je de aandacht er bij kon houden en met veel nieuwe kennis naar huis ging.

Philips

Goed georganiseerd, fijne locatie en prettige trainer met veel vak kennis

Dialoog tijdens de training

Beste Sabine,
Bedankt voor je terugkoppeling. Goed om te lezen dat je dialoog zo gewaardeerd hebt!

Hoogerdijk BV.

Goede duidelijke cursus. beetje jammer dat de inschrijvingen van meerdere personen per bedrijf niet goed is doorgekomen. Dat is in 2 gevallen zo geweest bij mij en bij een ander duo in de groep.... Goede duidelijke cursus. beetje jammer dat de inschrijvingen van meerdere personen per bedrijf niet goed is doorgekomen. Dat is in 2 gevallen zo geweest bij mij en bij een ander duo in de groep. Mijn collega was wel goed doorgekomen maar na mijn eerdere bevestiging heb ik niets meer gehad.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

de afwisseling praktijk met theorie

Beste Erik,
Beste Erik,
Dank voor deze terugkoppeling. Fijn dat je toch nog bij deze training aanwezig kon zijn ondanks dat je eerder doorgegeven had dat deze datum je niet paste. Vandaar dat je niet op de lijst stond. Gelukkig is alles goed gekomen en ben jij nu in het bezit van je certificaat.

Aeronaic Services BV

Interne audit training gevolgd

UItleg en structuur

Reactie V-Kam Education:

Bedankt Gerard dat je de moeite hebt gegeven om ons deze feedback te geven. Fijn dat je de uitleg en structuur tijdens de training zo positief hebt ervaren.