Capgemini

Really great experience

Way of teaching

Hii Akshada,
Thanks for your positive review!
Kind regards,

SmartPhotonics

Goede balans tussen praktijk en theorie

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Kleine groep met theorie en praktijk

Dag Natalie,
Goed om te lezen dat er een goede balans was tussen de praktijk en de theorie. Bedankt voor je positieve beoordeling!

Mariëtte van Heumen

Prima 3 daagse opleiding voor Preventiemedewerker.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

De inhoud wat van belang is en de trainer die de scholing geeft.

Dag Mariëtte,
Bedankt voor je uitmuntende beoordeling! Goed om te lezen dat je onze cursus en trainer zo goed beoordeeld. Nog een fijne dag gewenst!

Peter Weltevrede

Goede combinatie theorie en praktijk, veel interactie

Dieltreffend

Beste Peter,
Bedankt voor je positieve beoordeling!
Nog een fijne dag gewenst.

V-Kam Education

Een uitstekende ervaring met V-Kam!

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Tijdens de cursus ga je met veel praktijk aan het werk om zo de theorie toe te kunnen passen.

Trioliet

Leerzaam

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Dat je bepaalde risico’s behandeld

Goedemiddag,
Wat fijn dat de cursus leerzaam was! Bedankt voor je positieve beoordeling.

Elisabeth

Voor het eerst deed ik een BHV cursus bij V-Kam Education. Het theoriedeel was een e-learning. Dat was handig, ik kon het leren daardoor een beetje verspreiden over de week.

De...

De praktijkdag was bij ons op kantoor, met een groep collega's. De trainer was aardig en enthousiast. Hij kon goed uitleggen en deelde veel uit eigen ervaring. Het oefenen was fijn, iets op video bekijken is toch anders dan het zelf doen.

We werden ook aan het denken gezet. Niet alleen over veiligheid op kantoor, maar ook thuis. Ik heb meteen een goede verbandkoffer en brandblusser voor thuis geregeld :-)

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Lekker praktisch en een goede trainer

Beste Elisabeth,
Bedankt voor je positieve beoordeling. Goed om te lezen dat de BHV cursus geslaagd was. Gefeliciteerd met het behalen van je BHV-certificaat!
Vriendelijke groet,

Ricardo

Fijne samenwerking met duidelijke communicatie.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Online portaal en de docenten

Goedemiddag Ricardo,
Goed om te lezen dat de samenwerking fijn was en de communicatie duidelijk. Bedankt voor je positieve beoordeling!

Fred van Dongen / BTE vestiging Lodewikus

De persoon die de cursus gaf had veel kennis en bracht deze ook helder over.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

De hoeveelheid informatie en diegene die het over moest brengen.

Beste Fred,
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Goed om te horen dat onze trainer de kennis helder heeft over kunnen brengen.
Groet, Gerona

Hupkes Wijma BV

Prima cursusdag gehad

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

De manier waarop de instructie werd gegeven door de instructrice was verhelderend, compact en krachtig genoeg voor het examen. We zijn allemaal geslaagd.

Reactie V-Kam Education:

Wat fijn dat onze trainer de informatie verhelderend, compact en krachtig heeft over kunnen brengen. Bedankt voor jouw beoordeling en van harte gefeliciteerd met het slagen!
Hartelijke groet,...
Hartelijke groet,