Bidfood

Inhoudelijk goede cursus

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Docent weet waar hij het over heeft.

Reactie V-Kam Education:

Dankjewel Ruben voor deze terugkoppeling. Fijn dat de inhoud goede aansluiting heeft gehad op jouw leerbehoeften.

René Berkhout/ bts-Cono

Saaie materie goed gebracht

Beste René,
Bedankt voor je positieve terugkoppeling. Fijn dat de materie zo gebracht is dat je het makkelijk op kon nemen en het geen saaie dag is geworden.

Edwin

Fijne opleiders die heel veel nuttige bagage meegeven

Opleiders en de locatie

Reactie V-Kam Education:

Bedankt Edwin voor deze positieve woorden!
Goed om te lezen dat je veel nuttige informatie hebt gekregen wat je nu kunt toepassen.

Aventus

Betrokken docenten met een motivatie het vak veiligheidskundige op MVK niveau goed over te brengen.

Kundige docenten

Reactie V-Kam Education:

Dankjewel voor deze terugkoppeling. Fijn om te lezen dat de kundigheid van onze trainers er voor gezorgd heeft om met veel motivatie de (soms pittige) lesstof op je over te brengen.
Hartelijke...

INTER-PSY Groep

Goed!

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Op maat gemaakt, trainer veel expertise, ruimte voor vragen

Reactie V-Kam Education:

Bedankt voor deze positieve woorden. Fijn dat jullie het extra stukje maatwerk zo gewaardeerd hebben!

Eva Ahmedova

It was very well organized

the instructor

Hi Eva,
Thanks for your feedback! Good to read that the trainer made sure you got a lot of new information again.
Regards,

Iron Mountain

Zeer goed verzorgde les en de lunch was ook uitstekend

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

dat de uitleg op de situaties van de cursisten werd aangepast

Reactie V-Kam Education:

Bedankt voor deze positieve terugkoppeling! Goed om te lezen dat de inhoud van de cursusdag op je werksituatie aangepast werd!

Kelly Dame

Heel prettig, ik heb alle contact gehad met Bertine en dat was duidelijk en behulpzaam

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Ik vond de trainster erg prettig. Het enige dat ik als kritische noot heb naar mijzelf toe is dat ik beter de tweedaagse had kunnen volgen voor meer verdieping, want dat had ik wel gemist.

Beste Kelly,
Bedankt voor deze feedback en het compliment. Fijn dat je dit als prettig ervaren hebt. Veel succes met de opgedane kennis en de toepassing hiervan.

Alexander Tromp/Musea Zutphen

Goede docenten, zeer uitgebreide en gedetailleerde lesstof die goed wordt overgebracht.

Wat vind jij sterk aan deze cursus?

Ongeacht ervaring op het gebied van arbo en met zeer verschillende opleidingsniveau's worden cursisten goed ingevoerd in de materie van preventiemedewerker/arbocoördinator

Beste Alexander,
Beste Alexander,
Bedankt voor deze positieve woorden. Fijn om te lezen dat onze trainers de cursus voor iedereen toegankelijk maken en iedereen tot in de detail de lesstof wordt overgebracht.

Content Guru B.V.

Goede locatie, goede catering leuke groep met medestudenten en een hele goede en prettige docent

goed interactief

Reactie V-Kam Education:

Dankjewel Rik voor deze terugkoppeling. Goed om te lezen dat de locatie, catering en de leuke groep er voor gezorgd hebben dat jij goed terugkijkt op deze cursusdag.