UNLP

C.L.

Flabbergasted te ontdekken -en te leren en ervaren- wat de overweldigende kracht is van verbeelding, van inbeelding op je gedrag en dat van anderen. Wat de kracht is van verbeelding op je zijn; war... Flabbergasted te ontdekken -en te leren en ervaren- wat de overweldigende kracht is van verbeelding, van inbeelding op je gedrag en dat van anderen. Wat de kracht is van verbeelding op je zijn; war verbeeldingskracht kan betekenen in een proces van transitie tot verandering; verbeelding is de sleutel.

Fantastisch drie daagse hypnose-training met alle ins en outs over het begeleiden en ondergaan van (zelf)hypnose, theorie, demonstraties, interactie en niet te vergeten veel humor; een training met veel praktische vaardigheden en ruimte voor het ontwikkelen van een
werkwijzen die jouw past.
De trainer is een professionele zeer ervaren trainer die met verve de groep drie dagen lang stap voor stap het proces van hypnose eigen heeft gemaakt; een overtuigende trainer die elk mens zich wenst! Dank voor deze drie onvergetelijke dagen. Dank aan de trainer en zijn team en dank aan alle fijne deelnemers; dank voor de ontspannen, gedragen sfeer van vertrouwen!
Ik kan deze training iedereen, of je nou ervaren bent met coaching of niet, van harte aanbevelen! Enjoy the ride.

Alinda Tuttel

Mijn verwachtingen vooraf waren erg hoog. Dit kwam door een eerdere NLP opleiding. Tijdens deze 3-daagse kregen we tal van handvatten, voorbeelden, oefeningen en ervaringen om NLP toe te passen in... Mijn verwachtingen vooraf waren erg hoog. Dit kwam door een eerdere NLP opleiding. Tijdens deze 3-daagse kregen we tal van handvatten, voorbeelden, oefeningen en ervaringen om NLP toe te passen in de praktijk. Mijn verwachtingen zijn meer dan overtroffen. Kortom het neusje van de zalm.
Inspirerend en het maakt niet uit of je met of zonder NLP ervaring meedoet. Iedereen was enthousiast!

Jeanet Van Wolferen

Wat een prachtige training, 3 dagen ondergedompeld in de coaching met NLP technieken. Met deskundige trainers, Vincent van der Burg en Marcel Meijlink, oprichters van UNLP. Veel geleerd, veel... Wat een prachtige training, 3 dagen ondergedompeld in de coaching met NLP technieken. Met deskundige trainers, Vincent van der Burg en Marcel Meijlink, oprichters van UNLP. Veel geleerd, veel inspiratie opgedaan en vooral weer bewuste en onbewuste stappen gemaakt in mijn eigen ontwikkeling.

Patricia Ringel

Ik heb veel geleerd tijdens het Ademweekend. De theorie werd vaak meteen omgezet in de praktijk, waarbij we met ademtechnieken konden oefenen en het zelf konden ervaren. Dit deden we bv met de Wim... Ik heb veel geleerd tijdens het Ademweekend. De theorie werd vaak meteen omgezet in de praktijk, waarbij we met ademtechnieken konden oefenen en het zelf konden ervaren. Dit deden we bv met de Wim Hoff ademtechniek. We oefenden eerst in kleine groepjes, daarna met de hele groep tegelijk waarbij meerdere trainers rondliepen om iedereen goed in de gaten te houden. We werden goed voorbereid op het ijsbad waarbij je zelf de keus had of je het wel of niet wilde doen. Voor mij was dit een bijzonder mooie ervaring, blij dat ik het gedaan heb. Marcel en Vincent zorgen voor een veilige fijne sfeer waar je veel leert en waar ook ruimte is voor humor. Ze hebben een mooie synergie met elkaar, prachtig om te zien. Daarbij nog de overheerlijke lunchen. Een weekend om nooit te vergeten!

Mischa Arxhoek-Beer

Een geweldige 3 -daagse ADEM coach training gevolgd bij Marcel Meijlink en Vincent van der Burg.
Leerzaam en zeer professioneel opgezet met voldoende naslagwerk om na de trainingen mee door te oefenen. Persoonlijk contact en persoonlijke benadering. Heb er veel energie van gekregen en voelde me veilig door de begeleiding tijdens alle oefeningen. Kortom een warm bad (behalve het ijsbad dan 🤪) en ga me zeker inschrijven voor een vervolgopleiding komend jaar. Was echt een cadeautje voor mezelf! Dank Marcel en Vincent 🫶🏼

Annelies Smit

Ik vond de prijs kwaliteit verhouding niet goed

Een verrijking van mijn leven. Heel blij en dankbaar dat ik dit op 'oudere' leeftijd mocht ontdekken! Deze tools had ik nodig om daadwerkelijk afscheid te kunnen nemen van verschillende... Een verrijking van mijn leven. Heel blij en dankbaar dat ik dit op 'oudere' leeftijd mocht ontdekken! Deze tools had ik nodig om daadwerkelijk afscheid te kunnen nemen van verschillende belemmeringen waar ik last van had in mijn 'oude' leven. Een must voor elke coach.

Carolien Wesselink

Positief. De opleidingsdagen heb ik als een groot cadeau voor mezelf ervaren. Heel dankbaar voor alles