Assortiment
Afhalen / bezorgen
Deskundig advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Eric Stuifbergen

Zeer leuk en goed geholpen. Wij hebben een carpe diem bed gekocht en meegedacht is hoe deze in onze drive in woning goed geplaatst kon worden met het achterscherm. Top hoe dit is geregeld. Zeer leuk en goed geholpen. Wij hebben een carpe diem bed gekocht en meegedacht is hoe deze in onze drive in woning goed geplaatst kon worden met het achterscherm. Top hoe dit is geregeld.
Verder goede service ook achteraf.

Roderik

Goed Advies gehad met betrekking tot aankopen boxpsring.

Holleboom

Helaas werd ons bed niet geleverd op de afgesproken datum. Na hier contact over te hebben gehad, is dit zeer netjes opgelost. We hebben gratis kussens gekregen en ons bed is fantastisch! Goede... Helaas werd ons bed niet geleverd op de afgesproken datum. Na hier contact over te hebben gehad, is dit zeer netjes opgelost. We hebben gratis kussens gekregen en ons bed is fantastisch! Goede service en oplossing dus!

- De klantvriendelijkheid in de winkel. Er word echt tijd voor de klant genomen.
- mooie producten

Klant wat eerder berichten over verlate levering.

John

Zeer vakkundig en een prettige klantgerichte benadering. Uitstekende service, alles werd keurig en volgens afspraak geleverd. Bijvoorbeeld hoofdkussen werd toen bleek dat het niet helemaal voldeed... Zeer vakkundig en een prettige klantgerichte benadering. Uitstekende service, alles werd keurig en volgens afspraak geleverd. Bijvoorbeeld hoofdkussen werd toen bleek dat het niet helemaal voldeed aan de verwachting zonder probleem omgeruild voor een nieuw exemplaar.

Uitstekende service.

John van Doorn

Goed advies en goede service.
Ook voor onze kussens die wij als garantie hebben kunnen omruilen.
In een woord TOP
Ik beveel Truste bij iedereen aan.

Dhr. de Jong

Goed geholpen door het deskundige personeel

Mooie showroom
Geen opdringerig personeel

Phillip Engelkens

Goed geholpen, duidelijke uitleg een top service met heldere en mooie showroom

- Service
-Deskundigheid
-Thuisbezorgen

Peter Hoekstra

Na jarenlange rugpijn heb ik eindelijk de oplossing gevonden. Bij Truste hebben ze mij fantastisch geholpen met mijn rugklachten. Slaap nu als een roos en sta op zonder pijn.

Persoonlijk advies
Zetten net een stapje extra
Fijne afhandeling

A. Iven

Ik ben een heel moeilijke slaper; na gedegen advies van Truste heb ik hier iig thuis geen last meer van! Heel goede en vriendelijke verkoper!

Nee

michiel hogenboom

Zeer professioneel

zeer kundige verkoper, goede merken, ruime keuze

representativiteit verkopers