Assortiment
Afhalen / bezorgen
Deskundig advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Jade Topper

Heel vriendelijk geholpen door Bram, deskundig en dacht creatief mee in oplossingen voor m’n huidige slechte matras, waarvoor dank!

Professioneel, klantvriendelijk.

Suus

Snel en super klantvriendelijk!

Communicatie en opvolging

Goede ervaring

Reactie Truste Slaapcomfort:

Hartelijk dank. Dat is fijn om te vernemen.

Elles

Na goed advies kwamen we uit op het beste slaapsysteem

Ze namen de tijd en luisterden goed naar wensen

iets minder lekkere koffie kan helpen eerder te willen vertrekken

Reactie Truste Slaapcomfort:

We nemen uw advies ter harte! Fijn dat jullie weer lekker kunnen slapen.

Hans

Keurige service

Erg tevreden over de monteurs, kundig...

Bert

Personeel neemt serieus de tijd voor je. Via een scan een meting de test gedaan en we slapen nu heerlijk.

Volwassen adviezen

Inrichting

Peter

Wij hebben bij Truste een Kuperus boxspring aangeschaft. We zijn erg tevreden over het bed, maar wat opvalt bij Truste is dat alles van A-Z goed geregeld is. Van een goed advies t/m een keurige... Wij hebben bij Truste een Kuperus boxspring aangeschaft. We zijn erg tevreden over het bed, maar wat opvalt bij Truste is dat alles van A-Z goed geregeld is. Van een goed advies t/m een keurige aflevering. 15 minuten voor aankomst werd even gebeld, alles werd keurig gemonteerd met zelfs viltjes onder de bedpoten. Er werd ook nog even gestofzuigd en al het verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Klasse!

Van A-Z alles piekfijn geregeld

S. Ebben

We zijn bij Truste geweest voor een slaapadvies voor een Equilli matras. Er werd zeer ruim de tijd voor ons genomen en we hebben naast Equilli meerdere andere matrassen kunnen uitproberen. De... We zijn bij Truste geweest voor een slaapadvies voor een Equilli matras. Er werd zeer ruim de tijd voor ons genomen en we hebben naast Equilli meerdere andere matrassen kunnen uitproberen. De adviseur was kundig en vriendelijk en we hebben geen druk ervaren zoals je nogal eens hebt met verkopers. Uiteindelijk zijn we elders voor een volledig biologische matras gegaan, deze zat helaas niet in het assortiment bij Truste. Natuurlijk even gebeld over onze keuze en er werd heel sportief en vriendelijk op gereageerd. Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Vriendelijk, deskundig, geen drammerige verkooptactieken

Afspraakformulier op de website werkte niet goed, meer op de ecologische toer

Stefan van Sluis

Wij hebben recent een Avek State boxspring aangeschaft bij Truste Slaapcomfort. Wij slapen nu een week op het bed en zijn zeer tevreden met onze aankoop. Bedankt voor het advies!

Vriendelijke medewerkers met kennis van zaken.

LK

Op zoek naar het ultieme bed hadden we al veel winkels gezien in het hogere segment met de de bekende merken. En toen lazen we een recensie over Carpe Diem bij Truste in Amersfoort die onze... Op zoek naar het ultieme bed hadden we al veel winkels gezien in het hogere segment met de de bekende merken. En toen lazen we een recensie over Carpe Diem bij Truste in Amersfoort die onze aandacht trok. Truste verkoopt niet alleen Carpe Diem maar ook andere gerenommeerde merken. Wat een verademing, de aandacht, de eerlijkheid, de service en natuurlijk het Carpe Diem bed. Het bed ligt echt anders en is een fantastische ervaring. Aanrader!

Professioneel, goede service, geen poeha, redelijke prijs

Rene K

Ik was op zoek naar een nieuw bed en kasten op maat... je kan dan gaan voor de goedkoopste leverancier of voor de beste kwaliteit. Maar waarom kiezen? Ik vond bij Truste de ideale combinatie van... Ik was op zoek naar een nieuw bed en kasten op maat... je kan dan gaan voor de goedkoopste leverancier of voor de beste kwaliteit. Maar waarom kiezen? Ik vond bij Truste de ideale combinatie van zeer goede kwaliteit en gunstige prijs. Ik werd professioneel geholpen met het kiezen van het juiste bed.. met name het kussen: vaak onderschat, en wel belangrijk! Ik heb nu het perfect kussen. Met betrekking tot de kasten... iemand kwam bij mij thuis op de maten op te nemen, en gaf advies. Ze zijn eergisteren geplaatst, en ik ben super tevreden.

- professioneel advies
- prijs/kwaliteit