Assortiment
Afhalen / bezorgen
Deskundig advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Pieter Floor

Geslaagd voor een mooie boxspring

Goed advies, nemen de tijd voor je, ruime keuze? Wij wilden na tekenen alsnog switchen, was geen probleem.
Werden goed op de hoogte gehouden van levertijd. Nette monteurs, snel en goed in elkaar gezet en alles verpakkingsmateriaal werd opgeruimd en afgevoerd.

Winkel lijkt wat rommelig met veel matrassen en kussens, maar de ontvangst, hulp en service doet dat snel vergeten

Jan de Kruijff

In het enorme bedden landschap waar je door de bomen het bos soms niet meer ziet, ben ik via een omweg uiteindelijk weer bij mijn eerste adres uigekomen. Truste Slaapcomfort. Door alle ervaringen... In het enorme bedden landschap waar je door de bomen het bos soms niet meer ziet, ben ik via een omweg uiteindelijk weer bij mijn eerste adres uigekomen. Truste Slaapcomfort. Door alle ervaringen bij anderen die mij niet tevreden stelden wist ik dat ik Truste de juiste winkel is. De woorden en afspraken werden waargemaakt en nagekomen en niet geheel onbelangrijk het belang van een goede boxspring werd mij duidelijk gemaakt. Ik ben enorm te spreken over het gehele proces van verkoop tot aflevering. Een bedrijf dat nakomt wat er beloofd wordt. Super blij mee.

Frank en Petra

Op zoek naar een echt bed kwamen we, na bij de grote merken geweest te zijn, bij Truste. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Truste heeft veel verschillende bedden onder 1 dak. We zijn... Op zoek naar een echt bed kwamen we, na bij de grote merken geweest te zijn, bij Truste. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Truste heeft veel verschillende bedden onder 1 dak. We zijn zeer goed geïnformeerd over de verschillen in kwaliteit en slaapervaring. Na verscheidene bedden te hebben geprobeerd hebben we een keuze gemaakt voor een bed van Carpe Diem. Tot op heden een hele goede keuze geweest. Een mooi en zeer comfortabel bed dat z’n geld waard is. Zoals de verkoper zei, een poging om richting gewichtloosheid te komen. Het bevalt erg goed.

Vriendelijk en professioneel personeel waar klanttevredenheid hoog in het vaandel staat.

Hans en Margaret Schoenmaker

Na een aantal beddenzaken bezocht te hebben zijn we bij de firma Truste terechtgekomen. Een firma met een ruime keuze in de beste en mooiste kwaliteitsmerken. Het is duidelijk dat kwaliteit hoog in... Na een aantal beddenzaken bezocht te hebben zijn we bij de firma Truste terechtgekomen. Een firma met een ruime keuze in de beste en mooiste kwaliteitsmerken. Het is duidelijk dat kwaliteit hoog in het vaandel staat bij de firma Truste.

Geen opdringerige verkooppraatjes maar een goed en terzake-kundig advies.

Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Wij wilden graag "natuurlijk" slapen en onze keuze viel al snel op een bed van Kuperus. De eigenaar, Fred van de Veer, heeft ons uitstekend begeleid in het maken van de juiste keuzes. Absoluut een fijne en eerlijke verkoop.

De persoonlijke klantgerichtheid gaf ons ook een goed gevoel. Er werd onder andere meteen een matras met de juiste hardheid bij Kuperus opgevraagd om onze keuze mbt de juiste hardheid te kunnen bepalen. Niets is eigenlijk teveel.

Klantgerichtheid, vertrouwen en onderscheidend vermogen, uitdagingen die de firma Truste zeker waarmaken.

We kunnen niet anders zeggen dat het eindresultaat werkelijk prachtig is en uiteraard heerlijk slaapt.
De firma Truste geven wij dan ook hierbij een groot compliment en bevelen wij dan ook voor iedereen ten zeerste aan.

Deskundig Advies, Ruime Kwaliteitskeuze, Klantgerichtheid, Vertrouwen.

Telefonische bereikbaarheid

Ton G.

Na uitvoerig testen elders en hier besloten om een Kuperusbed bij Truste te kopen.
Gebracht en geïnstalleerd op de afgesproken datum en GEEN RUGproblemen meer !
Dus het was een goede...
Gebracht en geïnstalleerd op de afgesproken datum en GEEN RUGproblemen meer !
Dus het was een goede keus met behulp van Fred van Truste.
Stof om zelf een eigen hoofdbord te maken kado gekregen !

Veel testmogelijkheden want alle soorten bedden staan opgesteld in de showroom.
Veel testmogelijkheden want alle soorten bedden staan opgesteld in de showroom.
De medewerkers die het bed kwamen afleveren en installeren deden dat bekwaam, rustig, vriendelijk en oplossingsgericht.

Laura Drupsteen

Wij kwamen voor de tweede keer bij Truste. De eerste keer 6 jaar geleden voor een bed, dit keer voor een topdekmatras. Beide keren zijn wij heel deskundig geholpen, werd er goed naar ons geluisterd... Wij kwamen voor de tweede keer bij Truste. De eerste keer 6 jaar geleden voor een bed, dit keer voor een topdekmatras. Beide keren zijn wij heel deskundig geholpen, werd er goed naar ons geluisterd en kregen wij een goed advies.

Ze luisteren goed naar onze wensen en geven een deskundig advies.

Bij de aflevering van het topdekmatras waren wij zelf niet aanwezig. Mogelijk daarom was het matras niet uit de verpakking gehaald, maar heeft het een weekend lang dubbelgevouwen in de verpakking... Bij de aflevering van het topdekmatras waren wij zelf niet aanwezig. Mogelijk daarom was het matras niet uit de verpakking gehaald, maar heeft het een weekend lang dubbelgevouwen in de verpakking gelegen. Dat vonden we niet zo netjes, bovendien heeft een tijd geduurd voordat de vouw eruit was.

Marinus

Onze ervaringen zijn goed

De service is heel goed, ook lange tijd na anschaf

Bij de aanschaf zou een uitvoeriger uitleg van voor-en nadelen zinnig zijn. Wij gingen als vanzelfsprekend uit van een lattenbodem, maar dat was geen succes, hoewel wij er eerder ook een hadden. Nu... Bij de aanschaf zou een uitvoeriger uitleg van voor-en nadelen zinnig zijn. Wij gingen als vanzelfsprekend uit van een lattenbodem, maar dat was geen succes, hoewel wij er eerder ook een hadden. Nu hebben we een spiraalbodem en die is uitstekend

familie de Bree

Voor de tweede keer een bed gekocht bij Truste, dit keer nieuwe matrassen. Wederom goed geadviseerd en een foutje bij de levering (een van de matrassen had een verkeerde maat) was binnen een week... Voor de tweede keer een bed gekocht bij Truste, dit keer nieuwe matrassen. Wederom goed geadviseerd en een foutje bij de levering (een van de matrassen had een verkeerde maat) was binnen een week verholpen. Overigens kon Truste hier niets aan doen maar lag de fout bij de leverancier van het matras. Maar door de snelle service van Truste was het snel verholpen en konden wij genieten van onze nieuwe matrassen!

Gewoon een prettige zaak zonder poespas of snelle praatjes. Je kunt als klant jezelf zijn en dat waarderen wij. Ook het feit dat we er weer terugkeren voor een tweede aankoop zegt al voldoende.

Ga vooral zo door.

Angelique Hollants

Wij hebben nu een heerlijk bed (showroommodel) gekocht, na een goed advies eerder dit jaar. Mooi dat datzelfde bed nu als showroommodel te koop werd aangeboden. We hebben het pas over 5 maanden... Wij hebben nu een heerlijk bed (showroommodel) gekocht, na een goed advies eerder dit jaar. Mooi dat datzelfde bed nu als showroommodel te koop werd aangeboden. We hebben het pas over 5 maanden nodig voor ons nieuwe huis. Allemaal geen probleem. deskundig, vriendelijk en absoluut geen verkooppraatjes.. natuurlijk alleen maar kwaliteitsproducten, dus kostbaarder, maar gaan ook weer langer mee. Wij zijn tevreden! en zien uit naar de levering begin volgend jaar en de service daarbij. Maar alle vertrouwen, zeker ook gezien alle goede recensies hier in deze rubriek

Andre Gaalman

Wij waren op zoek naar een nieuw bed. In het verleden al vele zaken bezocht. Truste voelt meteen goed. Deskundig, vriendelijk en vooral eerlijk. Nemen alle tijd om je te adviseren. Ook na de aankoop... Wij waren op zoek naar een nieuw bed. In het verleden al vele zaken bezocht. Truste voelt meteen goed. Deskundig, vriendelijk en vooral eerlijk. Nemen alle tijd om je te adviseren. Ook na de aankoop staan ze voor je klaar! Aflevering is bijzonder keurig en deskundig uitgevoerd.

Advies, assortiment, deskundigheid en persoonlijke benadering.