Assortiment
Afhalen / bezorgen
Deskundig advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Ron Walraven en Janny Hennequin

Wij wilden een boxspring en gingen bij Truste als eerste winkel naar binnen om eens te kijken. Er waren genoeg andere zaken in de omgeving om te gaan kijken. We zijn echter zo goed geholpen en van... Wij wilden een boxspring en gingen bij Truste als eerste winkel naar binnen om eens te kijken. Er waren genoeg andere zaken in de omgeving om te gaan kijken. We zijn echter zo goed geholpen en van zeer deskundig advies voorzien dat we verder niet meer hebben geshopt. De keuze viel op een boxspring van Pullman en het bevalt uitstekend, wat een ontzettend fijn bed. Om uiteindelijk het juiste matras te kiezen, zacht, hard of iets daartussen in werden we heel goed geholpen. Ook de aflevering en montage geschiedde keurig, netjes en klantvriendelijk. Normaal ga je voor zoveel geld toch ook bij andere winkels naar binnen maar voor ons stond meteen vast dat we klaar waren. Inmiddels hebben we ook maar twee nieuwe Oostenrijkse dekbedden bij Truste gekocht. Kortom, een aanrader als je van plan bent om een nieuwe slaapkamer aan te schaffen.

Bij het zoeken naar het juiste matras gaan liggen op een hard matras en dan doordraaien naar het matras dat er naast ligt en dat bijvoorbeeld een zachtere is. Zo merk je duidelijk het verschil in... Bij het zoeken naar het juiste matras gaan liggen op een hard matras en dan doordraaien naar het matras dat er naast ligt en dat bijvoorbeeld een zachtere is. Zo merk je duidelijk het verschil in plaatst van op te staan er omheen te lopen en dan weer gaan liggen!

v.Vliet

Omdat we er dagelijks gebruik van maken hebben we niet bezuinigd op de aankoop van het bed. Na ca. drie jaar reageerde de afstandbediening plotsklaps niet meer. Na een paar vergeefse pogingen van... Omdat we er dagelijks gebruik van maken hebben we niet bezuinigd op de aankoop van het bed. Na ca. drie jaar reageerde de afstandbediening plotsklaps niet meer. Na een paar vergeefse pogingen van medewerkers van Truste en M-line, kregen we bericht dat de bediening vervangen zou worden. Dat is gebeurd en alles werkt weer naar behoren… Prima service !

Correcte service en zelfs in het weekend wordt gereageerd op emails. Wat afgesproken is, wordt nagekomen.

Angela

Mijn ervaring met Truste was zeer goed.
Vriendelijk personeel en er werd meegedacht welk bed geschikt zou zijn voor mij, omdat ik het gauw warm heb in bed.
Toen het bed gekocht was,...
Mijn ervaring met Truste was zeer goed.
Toen het bed gekocht was, wilde ik bij thuiskomst toch de kleur veranderen, geen probleem, ze hadden de order al doorgegeven aan de fabrikant, maar er werd meteen achter aangebeld. Dit is wat de klant graag wil.
Ze gaven meteen aan, dat een andere kleur poten dan mooier zou staan bij de nieuwe bestelde kleur bekleding. Zo gezegd zo gedaan.
Door de vakanties duurde het 6 weken voordat ik mijn boxspring in huis had, in plaats van +/- 3 weken.
Dit was van te voren gezegd, maar als je niet meer lekker slaapt op je oude bed, dan verlang je naar het nieuwe bed.
Precies na 6 weken kreeg ik het bed op de afgesproken tijd, alles werd keurig in elkaar gezet door 2 vriendelijke bezorgers en het verpakkingsmateriaal werd allemaal meegenomen.
Ook het oude bed hebben ze meegenomen, waar ik heel blij mee was, ik woon 3 hoog en ben slecht te been.
Ik ben heel blij met het bed, het was 3 dagen wennen, maar ik slaap nu hele nachten door. Heerlijk!

Goede uitleg
Bezorging prima
Het oude bed werd meegenomen

Frank

Met veel plezier zoek ik iedere avond weer mijn Carpe Diem bed op. Prima advies gehad en een scherpe offerte. Na een redelijk korte levertijd werd alles keurig gemonteerd opgeleverd. Daarna in twee... Met veel plezier zoek ik iedere avond weer mijn Carpe Diem bed op. Prima advies gehad en een scherpe offerte. Na een redelijk korte levertijd werd alles keurig gemonteerd opgeleverd. Daarna in twee stappen nog een bijpassend kussen en dekbed gekocht. Wederom met goed advies en mooie producten.

Ellen Alberts

Met veel deskundigheid en geduld werd ik geholpen. Al ruim twee jaar zoek ik elk avond met plezier mijn Carpe Diem bed op!

ingrid baum

SUPER TEVREDEN !!! GOED ADVIES/UITLEG GOEDE SERVICE EN SUPER MOOI BED!!!!

Dam

Na veel problemen met een bed, toch blijven zoeken naar manieren om het op te lossen. En uiteindelijk gewoon vervangen als het niet lukt!

Uiteindelijk overgaan tot vervanging, zodat de problemen zijn opgelost.

Wat sneller reageren op problemen, zodat het eerder kan worden opgelost!

Ben de Haard

Amersfoort

In alle rust fijn geholpen en geen moeite was teveel, uiteraard zijn we ook elders gaan kijken maar hier was het aanbod het beste.

Nienke Hendriks

Erg professioneel en deskundig personeel. We kregen uitgebreid advies over de verschillende bedden en de materialen waaruit de bedden bestaan. En de installatie van ons nieuwe bed, was ook boven... Erg professioneel en deskundig personeel. We kregen uitgebreid advies over de verschillende bedden en de materialen waaruit de bedden bestaan. En de installatie van ons nieuwe bed, was ook boven verwachting goed, ze hebben zelf met de stofzuiger de boel weer schoon gemaakt. En het oude bed hebben ze mee genomen en naar milieustraat gebracht. Geen omkijken meer naar. En wat slapen we nu heerlijk in ons nieuwe bed!

Personeel is zeer deskundig. We hebben veel bijgeleerd over het slaapcomfort dat ontstaat door de 8 slags pocketvering matras van AVEK. Die die hebben we genomen!

Eric Stuifbergen

Zeer leuk en goed geholpen. Wij hebben een carpe diem bed gekocht en meegedacht is hoe deze in onze drive in woning goed geplaatst kon worden met het achterscherm. Top hoe dit is geregeld. Zeer leuk en goed geholpen. Wij hebben een carpe diem bed gekocht en meegedacht is hoe deze in onze drive in woning goed geplaatst kon worden met het achterscherm. Top hoe dit is geregeld.
Verder goede service ook achteraf.