Assortiment
Afhalen / bezorgen
Deskundig advies
Prijs / kwaliteit verhouding

LK

Op zoek naar het ultieme bed hadden we al veel winkels gezien in het hogere segment met de de bekende merken. En toen lazen we een recensie over Carpe Diem bij Truste in Amersfoort die onze... Op zoek naar het ultieme bed hadden we al veel winkels gezien in het hogere segment met de de bekende merken. En toen lazen we een recensie over Carpe Diem bij Truste in Amersfoort die onze aandacht trok. Truste verkoopt niet alleen Carpe Diem maar ook andere gerenommeerde merken. Wat een verademing, de aandacht, de eerlijkheid, de service en natuurlijk het Carpe Diem bed. Het bed ligt echt anders en is een fantastische ervaring. Aanrader!

Professioneel, goede service, geen poeha, redelijke prijs

Rene K

Ik was op zoek naar een nieuw bed en kasten op maat... je kan dan gaan voor de goedkoopste leverancier of voor de beste kwaliteit. Maar waarom kiezen? Ik vond bij Truste de ideale combinatie van... Ik was op zoek naar een nieuw bed en kasten op maat... je kan dan gaan voor de goedkoopste leverancier of voor de beste kwaliteit. Maar waarom kiezen? Ik vond bij Truste de ideale combinatie van zeer goede kwaliteit en gunstige prijs. Ik werd professioneel geholpen met het kiezen van het juiste bed.. met name het kussen: vaak onderschat, en wel belangrijk! Ik heb nu het perfect kussen. Met betrekking tot de kasten... iemand kwam bij mij thuis op de maten op te nemen, en gaf advies. Ze zijn eergisteren geplaatst, en ik ben super tevreden.

- professioneel advies
- prijs/kwaliteit
- klantgericht

Angela

4 jaar na aankoop van een Pullman matras, heb ik begin augustus contact opgenomen met Truste, omdat ik steeds meer klachten kreeg van de pocketveren, die erg voelbaar waren als ik op mijn rug... 4 jaar na aankoop van een Pullman matras, heb ik begin augustus contact opgenomen met Truste, omdat ik steeds meer klachten kreeg van de pocketveren, die erg voelbaar waren als ik op mijn rug lag.
Mij werd verteld, dat het wel even zou duren voordat de klacht in behandeling werd genomen, omdat veel mensen en bedrijven die maand nog vakantie hadden. Maar na 2 maanden (begin okt.) had ik nog steeds niets gehoord. Weer contact opgenomen met Truste, ik was in het vergeetboek terecht gekomen. Jammer, maar toen kwam Truste binnen een week kijken wat er aan de hand was. Daarna ging de klacht naar Pullman. Na een paar weken kreeg ik een keurig schoon/nieuw leenmatras van Pullman, zodat ze mijn matras konden beoordelen.
De klacht werd opgelost en in januari kreeg ik eindelijk mijn gerepareerde matras terug. Vanaf de eerste melding heeft het ruim 5 maanden geduurd dat alles rond was. Maar ik ben blij dat Truste en Pullman het allebei goed hebben opgepakt, zodat ik nu weer fijn kan slapen op mijn matras.

*Luistert goed naar de cliënt
*Komt altijd op afgesproken tijd.

*Als er beloofd wordt, dat je teruggebeld wordt, dat ook doen.
*Zorgen dat de administratie goed overgedragen wordt, zodat
mensen niet in het vergeetboek terecht komen

Maureen

Zelfs in de kleinste slaapkamer van Amersfoort past een mooie boxspring van Vispring, geleverd door Truste.

Goede uitleg, de tijd nemen en een mooi assortiment aan bedden

Prettige ontvangst en er wordt tijd genomen voor een goed advies, uitstekende begeleiding tijdens en na de koop.

Ondanks de vele mogelijkheden zijn we tot goede keuzes gekomen waar we nu heel tevreden over zijn dankzij een goede inventarisatie van onze wensen en een sluitend advies.

Geen.

Ramon

Goede uitleg en begeleiding in het kiezen van de juiste matrassen. Is uiteindelijk Pullman Original geworden op boxspring. Slaap heerlijk, geen stijve spieren meer s'morgen.

Geduldig en deskundige advies en goede service.

De installatiebedrijf moet beter plannen om binnen de aangeven tijd te arriveren en bij vertraging bijtijds even bellen.

Marja van Helvoort

Ik ben zeer goed voorgelicht. Ik heb de service als zeer prettig ervaren.

vriendelijkheid, aandacht

vertel dat Tempur matrassen een paar weken wennen is

Verkopers met veel ervaring en verstand van zaken. Veel keus en voor ieder budget.

Goede service.

KS

We zijn bij héél veel beddenzaken geweest maar bij Truste hadden we echt het gevoel oprecht geholpen te worden, niet opdringerig, rustig, eerlijk. Er werd heel goed naar onze wensen geluisterd en... We zijn bij héél veel beddenzaken geweest maar bij Truste hadden we echt het gevoel oprecht geholpen te worden, niet opdringerig, rustig, eerlijk. Er werd heel goed naar onze wensen geluisterd en zodoende zijn we uitgekomen op twee matrassen van het Belgische merk Magnitude en twee kussens van het merk Cassenz.

Helaas bleek bij levering dat de wij zelf een fout hadden gemaakt bij het opgeven van de maten. De matrassen waren te kort voor ons bed. Na een telefoontje met Truste is dit zeer vriendelijk en professioneel opgepakt en opgelost: er zijn nieuwe matrassen én een nieuwe molton besteld welke een paar weken later alsnog geleverd zijn.

Deze service zal ons altijd bij blijven en we zullen Truste dan ook aan iedereen aanbevelen.

vriendelijk, niet opdringerig, duidelijke eenduidige informatie, goede service

als ik dan toch iets moet noemen: de winkel mag wel iets sfeervoller ingericht worden

H. Stegenga

Twee persoons Pullman gekocht. Zeer goed geholpen in de winkel, prima advies, goede vergelijkingsmogelijkheden. Verkoper kende Consumentenbond onderzoek naar bedden, en nuanceerde op sommige punten... Twee persoons Pullman gekocht. Zeer goed geholpen in de winkel, prima advies, goede vergelijkingsmogelijkheden. Verkoper kende Consumentenbond onderzoek naar bedden, en nuanceerde op sommige punten onderbouwd. Eerste paar nachten slapen: prima.
Speciaal punt voor aflevering (incl meenemen oude bed); subliem. Iets te vroeg, netjes gebeld 15 min voor aankomst. Zeer vriendelijke nette bezorgers. Snel en netjes, alle afval ook keurig meegenomen. Zo hoop je te worden geholpen.

Zie boven

Zie boven