Sabrina

Top service

Beleeft, denken mee, netjes geregeld

Niks

Buijs

Telefonisch telkens niet bereikbaar. Als je ze appt dat je één vraag hebt die binnen 2 minuten beantwoord is krijg je bericht géén tijd nu.
stuur maar mail hoort u maandag verder.
Géén...
stuur maar mail hoort u maandag verder.
Géén service dus en ook zeker GÉÉN AANRADER als het nu al zo gaat hoe dan als je ringen wilt aanschaffen.

Géén enkele niet bereikbaar continu en ook niet klantvriendelijk.

Bereikbaar zijn telefonisch klant niet afschepenl in app als hij één vraag heeft. Klantvriendelijkheid naar nieuwe klanten schort het heel erg áán

Beste Paul,
Beste Paul,
Bijzonder hoe je over onze service denkt. Helaas kunnen wij niet aan je verwachtingen voldoen om na 2 minuten al te reageren. Dan adviseer ik toch even bij een ander bedrijf te kijken die wel aan deze verwachtingen kan voldoen. In ieder geval wel bedankt voor de moeite en het plaatsten van een review. Ik wens je desondanks heel veel liefde en geluk.

Arjan vd veerdonk

Super geholpen

Juiste service

Nvt

Beste Arjan,
Bedankt voor je positieve review. Ik wens jullie heel veel liefde en geluk met jullie droomringen.

Smeekes

William Habets

Geweldige ringen ontvangen!

Zeer goede service

Ga zo door

Verhulst

Vriendelijk, meedenkend

Proberen zsm terug te bellen

Communicatie als terugbellen niet lukt op de aangegeven dag.

Beste Martine,
Beste Martine,
Dank voor je positieve review, doordat er meerdere medewerkers in quarantaine moesten, liep het die dag helaas even anders. Gelukkig hebben we de volgende dag samen jullie droomringen kunnen bespreken.
Ik wens jullie heel veel liefde en geluk samen.

Polman

Goede service!

Service

Wat dichterbij

Gilbert Mackaaij

Prettig contact. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Goede informatie

Als men aangeeft wat men wil dat je bij de afspraak ook kan zien wat de wens is.

Marcella

Bestelling van de proefrijden ging makkelijk en was vlot bezorgd

Zie boven