Agnes Sauer-Hurkmans

Zeer goede service

En goede uitleg en kontakt

Blijf zo

schouten

Goed! onze trouwringen besteld bij jullie.

mooie ringen

beantwoorden van mail duurt soms lang. Had prijs opgaaf gevraagd voor nabestellen van een ring. Nooit gehad.......direct werd er een order aangemaakt. Beter lezen vlotter de mail beantwoorden zou... beantwoorden van mail duurt soms lang. Had prijs opgaaf gevraagd voor nabestellen van een ring. Nooit gehad.......direct werd er een order aangemaakt. Beter lezen vlotter de mail beantwoorden zou jullie nog beter maken.

A.

Wat een super Service! Joy heeft mij heel goed geholpen! Alles is naar wens en wij zijn super blij met de ringen!

Service

Esther van Ispelen

Goede en snelle service!

Goede snelle service

Miranda Kok

S van S.

Goed. Snelle levering mooie ringen

Snelle levering, ringen voldoen aan verwachting

L. Meyer

Wij zijn erg tevreden over de ringen die we, ook op tijd, hebben mogen ontvangen. De ring van mijn aanstaande was te groot, met de goede klantenservice en daarin het prettige contact zijn wij heel... Wij zijn erg tevreden over de ringen die we, ook op tijd, hebben mogen ontvangen. De ring van mijn aanstaande was te groot, met de goede klantenservice en daarin het prettige contact zijn wij heel goed geholpen (Dank Anton)!

Mooie ringen, netjes verpakt.
Onwijs goede klantenservices!
Goed bereikbaar.

Niet

Grootens

Prima geholpen en de ringen zijn nog mooier geworden dan de voorbeelden!

Prijs vs kwaliteit

We hadden van te voren aangegeven welke ringen we wilden zien op locatie en dat was niet doorgegeven

Stefan

Zeer tevreden over de aanschaf van een verlovingsring.
Prachtige wit gouden ring met diamantje.
Zeer tevreden over de aanschaf van een verlovingsring.
Prachtige wit gouden ring met diamantje.
Goede communicatie . Nadat de ring was bezorgd op een PostNL locatie wat te volgen was via track and trace, bleek de ring toch te groot.
Na contact hierover te hebben gehad de ringenbos aangevraagd en goed de maat gemeten.
De ring aangetekend teruggestuurd en is kosteloos op maat gemaakt. De ring na een week op de juiste maat terug ontvangen. Super!

Communicatie en meedenken

Sabine

Goede service, reageren snel op je mail, nemen snel telefonisch contact op, en geven goed advies!

Goede service! Komen afspraken snel na!

Nvt